Dit geloof je toch niet!!

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Dit geloof je toch niet? Wij met toch wel redelijke zenuwen vanochtend om 9 uur bij de huisarts. Na 3 kwartier wachten, ik gaan vragen wanneer we geholpen zouden worden..... zegt die assistent: " maar u had vorige week donderdag een afspraak".

Ik zeg "nou dat kan niet want mijn man heeft nu pas vakantie"...... moet ik daar aan die balie gaan vertellen waarvoor ik kom terwijl er mensen achter me staan! Grrrr......

Even later kwam de assistent vertellen dat de dokter nu geen tijd had maar dat we om 11:10 uur terug mogen komen. Lekker hoor! GVD!

Nou, nu ff thuis voor een bakkie en straks maar voor deel 2. Jullie horen het vanmiddag weer!

Liefs Lynn.

meen je niet? heb jij het dan verkeerd begrepen of hebben hun het verkeerd verstaan? en verkeerd genoteerd? sjonge zit je lekker op te wachten idd..vooral als er dan allemaal mensen achter je staan (lekker prive).
gelukkig mogen jullie zo alweer terug komen maar balen is het wel..

sterkte zo

Nee, het is echt een fout van hun! Ik wijs niet snel met m'n vinger naar een ander maar in dit geval hebben hun het echt verkeerd genoteerd..... beetje jammer maar goed, gelukkig kan het vandaag nog!

Jezus, dat is balen!!!!!!!!!
Gelukkig wordt je vandaag nog ontvangen (minste wat ze kunnen doen!)

Heeeeeel veel succes!!!

idd gelukkig dat je vandaag nog kan anders moest je weer wachten..wel slordig zeg van ze zo`n belangrijke afspraak.

Zo dat is balen! En weet je wat ik erg vind? Dat je dan zo aan de balie moet gaan vertellen waarvoor je komt! Vind ik niet netjes!
Hopelijk heb je zo wel en goed gesprek!

Toi toi toi!!

jeetje wat balen zeg...
gelukkig ben je nu wel zo aan de beurt...
En kan ik je nog even heel veel succes wensen...
Heb afgelopen paar dagen geen tijd gehad om even op het forum te kijken en vanmorgen even wat langer geslapen...

Veel succes meid...
Hou het forum in de gaten op nieuws van je...

liefs

jemig zeg wat slordig. Wel fijn dat je straks alsnog geholpen wordt. Maar hadden zien even bij de vorige afspraak kunnen kijken dan voor waarvoor je komt. neem aan dat het ook daarbij genoteerd stond. succes strakjes

Terug
Bovenaan