Dit geloven jullie nooit!!!!

Hoi allemaal.

Wat ik nou toch heb meegemaakt is echt ongelofelijk!
Dawin wel heel sterk in zijn handen en benen was daar waren we al snel achter, maar mener wilt al zeker 4 weken alleen maar staan.
Nou sta ie me toch gisteren alleen tegen de bank aan!!!
Wel had mijn partner hem er tegen aan gezet maar dan ga je er vanuit dat hij omvalt maar nee hoor meneer bleef gewoon staan alsof er niks aan de hand was!
Hij is net 5 maanden oud dus is het echt heel vroeg , maar het cb zei dat het echt kon en hij zelf gaat aangeven wat hij wilt!
Ben benieuwd of ie nog wel wilt gaan kruipen,of net als    zijn  moeder op de benen en handen (ipv knieen)
Ben wel super trots op hem hoor hihi!!

Liefs bianca

Jeetje jou mannetje is er wel heel erg snel bij.
Wel erg grappig kan me voorstellen dat je heel trots bent.
Ik zou hem maar uit gaan leggen dat íe dat zijn hele leven nog moet doen en nu nog kan profiteren van het liggen en heerlijk gedragen worden hahaha!!!
Geniet lekker van je mannetje, groetjes Danielle mama van Roos en Linde

Ik geloof je wel hoor....ik had er namelijk ook zo een.
Mijn zoon (inmiddels 2,5jaar oud) stond ook met nog geen 5 maand stevig genoeg om hem los te laten. Ik heb er zelfs foto's van dat hij alleen in de box staat.
Met 6 maanden kon hij om de tafel lopen en dus ook zelf van lig naar sta stand komen. Maar toch duurde het nog tot zijn 1e verjaardag voordat hij echt zonder te vallen van de ene naar de andere kant van de kamer liep.
Groetjes

Ook Lukas (5 1/2 maand) is super sterik in zijn beentje en vind staan helemaal leuk. Ik vind het nog niks om hem los te laten staan maar hij houdt zich wel regelmatig was aan twee vingertjes van ons. Maar voordat ik hem ergens tegenaan zet, wil ik eerst dat hij zelf kan zitten en dat is ook al niet ver meer weg. In de box zet ik hem wel eens neer met zijn handjes om de spijltjes en dat vindt hij super

Hoi..

Ik heb idd wel eens vaker gehoort dat kinderen zo snel al lopen,, denk niet dat Dawin dat gaat doen ..
Dawin staat nog niet tegen de spijltjes van zijn box aan, die staat bij mij ook nog op de hoge stand.
Wel grappig te horen dat ik niet de enige ben die zo een ervaring heeft hihi!!

Liefs bianca

Hoi hoi,

Mexx staat ook al heel goed en zit ook al zelf. Ik vind haar wel heel stoer maar vind het stiekem ook wel een beetje jammer. Mijn eerste baby is nooit baby geweest,  ze tilde ook al de eerste dag haar hoofd op en keek me recht in mijn ogen aan. Maar vind het wel heel gezellig als ze zo tussen ons in zit op de bank. Met al haar verhalen.

groetjes Wendy

Tsjee wat snel allemaal. ALs ik dat zo eens lees: de een kan al bijna lopen en staan bij 5 maanden, de ander krijgt al boterham met smeerworst (andere topic), weer een ander heeft al tandjes met 2 maanden.
Die van mij begint nu net tandjes te krijgen (5,2 mnd.) maar kan echt nog niet lopen of staan hoor, ze kan nog niet eens rollen.

Ruben kan ook al best veel, ondanks hij nog maar zo'n iniminimannetje is.
Ook hij staat tegen de bank aan en hij is 4,5 mnd. Omrollen kan hij van buik naar rug en andersom, ook proberen we soms wat te oefenen met zitten en dit gaat ook best wel goed. Vandaag bij het cb werd ook gezegt dat het belangrijk is dit niet over te slaan, hij moet echt leren om te zitten om zijn rugje sterk te maken. Dus..jammer voor Ruben, maar hij moet meer zitten dan staan...en helaas liggen is er niet meer bij..dat vindt meneer maar SAAI

Terug
Bovenaan