Dit hadden we nooit kunnen dromen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

De titel zegt het al:
dit hadden we nooit kunnen dromen:
Gisteren hadden we een positieve zwangerschapstest!!!!!
Voor de eerste keer zwanger na vier en een half jaar sukkelen, onderzoeken, 5 x IUI en een operatie!!!! En zonder hulp van het ZH. We zaten namelijk in onze verplichte rustmaand. Nou, rustig aan hebben we zeker niet gedaan .
2 Maanden geleden ben ik begonnen met acupunctuur-bioresonantie. Eigenlijk als laatste strohalm. Nou, het heeft goed uitgepakt.
Ik ben ontzettend blij, maar eigenlijk durf ik dat niet te zijn. Ik ben nog zo onzeker en ik kan niet geloven dat dit ons gegund is. Ik was al volop aan het inlezen voor IVF en nu dit... En dan al jullie narigheid. Er is weer zoveel gebeurd de laatste tijd. Ik heb weinig gereageerd, omdat ik er zo doorheen zat met die laatste afgeblazen IUI.
Ik blijf jullie zeker volgen de komende tijd en ik hoop dat jullie ook snel positief nieuws hebben.

Kippie.

Joh kippie, wat heerlijk voor jullie, gefeliciteerd!!!! Geniet er lekker van, kus Mickey

Kippie wat een geweldig nieuws!!! Je ziet het: soms komen dromen uit!
Ga er lekker van genieten samen.

Cath

Lieve Kippie,
Wat een goed nieuws zeg, van harte meid!!! Zelf ben ik 5w4d zwanger na de 4e IUI en weet hoe lastig het is om nu al te gaan genieten. Probeer vertrouwen te hebben dat het goed blijft gaan. Ik zie je wel binnenkort op het andere forum.
Liefs, Judith

Wauw kippie,

Wat een geweldig nieuws!!!!
Super gefeliciteerd!!!!!!!!!!

Ga er, ondanks je onzekerheid, enorm van genieten!

Liefs,
mama Peet

Hoi Kippie,

o, wat geweldig!!!! Zo heerlijk dat het nu dan toch zover is en dat zonder ZH-hulp.

Ga er heerlijk van genieten, je hebt het verdient!!!!

Groetjes Belle

Hoi Kippie,

Gefeliciteerd met dit goede nieuws! Dit geeft ons ook weer hoop!

Groetjes,
Nikki

Hoi Hoi

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.Wat zal
je raar op hebben gekeken toen je zag dat hij de positief
was.Ik zelf weet nog wel dat ik naar 3jr zoiets had van
maar dat kan toch niet.Wat goed dat je hulp uit een andere
hoek hebt gezocht in kijk wat het je heeft gebracht.Ikzelf
ben naar 3jr naar een irischopist geweest in 6wk later was
ik zwanger.Ik hoop dat een hele fijne zwangerschap mag
hebben in geniet ervan want het is het mooiste wat je kan
overkomen.