Dit heb ik het weekend gedaan!

A

Anoniem

Guest

Mijn meiden hebben eindelijk een huisje in de tuin.
Roos vindt het helemaal leuk, zou helpen in elkaar zetten maar ging binnen staan kijken bij het geluid van de boormachine.
Manlief was vanaf donderdag-avond weg en kwam gisteren-avond weer thuis.
Gelukkig vond hij het een geslaagde actie van mij.
Vrijdag het huisje bekeken bij de Karwei, pastte uiteraard niet in de twingo, opa gebeld voor een busje, dat lukte en 's middags het huisje gekocht.
Ik had 's avonds een etentje en kon dus helaas niets meer aan het husje doen.
Zaterdag de hele dag gewerkt, 's avond tot 22:30 uur staan schilderen ( buitenkant was al zo ik heb de binnenkant ook een laagje verf gegeven.
Dus zondag alles in elkaar gezet, viel niet mee maar het is deze mama dan toch helemaal alleen gelukt, ben dan ook best trots op mezelf.
(had nog nooit een schroef met de accu-boormachine geschroefd maar dit klusje lukte echt niet met de hand, weer wat geleerd, de buren zullen ook echt blij zijn geweest met mijn vroege zondag klusje)

Groetjes Danielle.

leuk zeg, alweer zo'n handige mama.
Dit soort dingen laat ik toch echt aan jurgen over.

Veel speelplezier
Groetjes sandra

Knap hoor!!
En wat een lief huisje..
Groetjes Kitty en Tess.

Hoi hoi,

Nou wat toevaalig dat hebben wij van het weekend ook gedaan, haha!
Hij is leuk he... Bij de karwei hadden ze er ook nog een klompje met plantje,
naambordje en vogelhuisje aanhangen. Daar ben ik helaas nog niet voor geslaagd, maar ga zeker door met mijn zoektocht.

Ja wat een groot ding nog he? Ja kijk verder vooruit dan wij. Sta je dan met zo'n pakket dat met geen mogelijkheid in de auto past. Uiteindelijk heeft mijn man het op het dak gebonden, zo klaar was hij ermee, hahahaha.

Nou jullie ook veel plezier ermee!
'k Zal kijken of ik straks ook een fotootje kan plaatsen.

Groetjes,

Angela
(ja als ik dan toch foto's ga plaatsen kan de echte naam er ook wel onder)

Ook nog nieuwe graszoden gelegd en een stuk bij getegeld en nu ben ik sinds 4 jaar pas echt echt happy met ons tuintje!

Ohh WOUW!!!!
Waanzinnig gewoon.

Oh het gaat hier nu ook echt kriebelen hoor, naast die schommel past ook wel zoiets hihi

Pauline

Hoi Angela, dat is toevallig!
Ja, inderdaad een enorm pakket, ik dacht dat het misschien wel in de auto zou passen
NOT!!!
Was dan ook erg blij met mijn  vader en het busje van zijn werk.
Als ik iets wil moet dat ook meteen en dat is dit keer best wel gelukt.
Ik wil  'm inderdaad nog opleuken, had al verf gekocht  om grasjes en bloemen erop te schilderen maar dat is me met die latjes iets te lastig en ben bang dat ik het huisje ga verpesten. Dus er moet nog een huisnummer, plantenbakje voor onder het raam en een leuk tafeltje met stoeltjes bijkomen. Vloertje erin (rubber tegels of  zo'n groen kleed dat je ook onder het zwembadje legt) en dan is íe helemaal leuk.  

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan