dit heb ik nog nooit gehad wie kan helpen????

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik ben in totaal 8keer zwanger geweest waarvan ik nu 5kiks heb maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik drie dagen over tijd ben.ja als ik zwanger was natuurlijk,maar heb zondag getest en die was negatief.en toch voel ik me soms zwanger.en ook af en toen niet omdat ik dan aan de test denk.wie heeft dit ook gehad,dus een dag over tijd,getest,negatief maar toch een paar dagen later zwanger?
hoop dat een van jullie een antwoord heeft.
liefs sil

Hoi,
Misschien zat er toen je testte nog niet genoeg hcg hormoon in je urine? Ik zou er nog een test aan wagen. Liefs Lientje

He meen je niet al 5 kinderen en dan bezig voor de 6e,

Knap hoor hoe doe je dat?? Wij zijn bezig voor de derde en soms denk ik al hoe verdeel ik mijn aandacht komt het allemaal wel goed. En vooral de drukte. Het is hier van een uur of 5 tot 7 uur 'savond echt spitsuur dat zul jij dan ook wel hebben.

Kunnen ze allemaal leuk spelen samen?? Hoe oud zijn ze? de mijne 4 en 2.

O ja je kunt laat posi testen hoor

hoi hoi
nou ze krijgen allemaal genoeg aandacht gelukkig.mijn kids zijn 10,8,3,2 en een half jaar.ik heb nu 3jongens en twee meisjes.de oudste twee kunnen zich aardig goed redden,maken alleen veel ruzie.maar als er met een van hun wat is staan ze er ook voor elkaar.van 2 en 3 spelen nog heel erg goed met elkaar,en allemaal zijn ze knettergek met hun jongste broertje.ik red me goed moet ik zeggen maar nu werk ik dan ook niet he.o,ja het is wel heel erg spannend want ik ben nog steeds niet ongesteld,ga dus straks ff een testje halen.zelf heb ik het gevoel dat ik zwanger ben maar mischien wil ik het ook wel te graag.hou jullie op de hoogte.
liefs sil

Hoihoi
Ik zit met hetzelfde probleem. Eergisteren NOD maar nog geen rode duivels maar wel gisteren negatieve test..
Ik denk dat ik een latere eisprong heb gehad dan anders, dan schuift ook je NOD op..
Maar het blijft spannend!
Succes!
Olivia

hoi,
ik wil niet te neg zijn maar ik had hetzelfde,ik ben gisteren ongi geworden na 9 dagen overtijd,iets wat ik nog nooit gehad heb,wij zijn bezig voor nr 4,ik had ook sterk het gevoel dat ik zwanger was,maar de testen bleven neg,eigenlijk diep(heel diep) in mijn hart wist ik wel dat ik niet zwanger was want ik heb dat nog nooit gehad,had eerder altijd een pos test ,zelfs 2x voor noddatum,dus ja maar ik hoopte zoooo en wilde zoooo graag dat ik wel zwanger was maar helaas op naar ronde 7.hoop dat het bij jou anders is natuurlijk  groetjes romy

Terug
Bovenaan