Dit heb ik weer!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Vandaag ben ik 3 dagen over tijd en vond dat m'n geduld nu lang genoeg op de proef was gesteld, dus getest met Clearblu Digital en de uitslag: zwanger!!!!
Helemaal blij natuurlijk, maar om het toch nog zeker te weten test ik na een uurtje of 4 weer en nu: Niet zwanger!!!
Help, wat betekent dit nu? Wel of niet zwanger?
Is er iemand die zo'n uitslag ook al eerder heeft meegemaakt? Ik moet nu wachten tot het venster leeg is voor ik weer kan testen (het zijn er 3) en nu wacht ik dus tot morgenochtend voor de zekerheid, maar ik ben zo benieuwd of iemand dit al heeft meegemaakt en mij (hopelijk) gerust kan stellen.

heb het niet meegemaakt, maar ik hoop voor je dat de test morgemvroeg hartstikke positief is!!!! Heel veel succes

Vanmorgen om 5.00 uur al wakker en de test nogmaals gedaan en ja hoor: ZWANGER!!!! Eindelijk!
Lieve Lieselot, dank je wel voor je reactie. Het was voor mij de eerste keer dat ik op een forum een vraag heb gesteld en ik vond het geweldig dat je de moeite hebt genomen om even te reageren.
En nu? Ga ik een spannende, maar hopelijk ook een  heerlijke tijd tegemoet. Ik ga er in ieder geval van genieten, want deze wens hebben mijn man en  ik al drie jaar en eindelijk is het dan zover. FANTASTISCH!!!!!

Gefeliciteerd! Die foute test van gisteren komt vast omdat je hem in de middag gedaan hebt. Dan is de concentratie HCG iets minder dan in je ochtend urine. En geloof die digitale test maar. Ik heb ook positief getest met de digitale, en ben inmiddels 11 weken zwanger. Ik testte op NOD met ochtendurine.
Fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat (juni 2006 forum)

hoi ast
nou hartelijk gefeliciteerd meid!!!

heel veel plezier de komende maanden geniet ervan!!!

liefs lonneke

Jeetje meid, wat fijn dat je hier niet hoeft te blijven hangen
(zoals velen van ons helaas wel moeten)

Iig Heel erg gefeliciteerd, geniet lekker
Liefs Annet

helemaal te gek joh, gefeliciteerd!!! en er lekker van genieten en een hele fijne zwangerschap!

Terug
Bovenaan