dit is echt fantastisch!

A

Anoniem

Guest
Meiden,

Ik heb net getest en zag een (lichte) streep! Het is duidelijk een streep, maar wel licht.

Ik ben zooooooo blij!!!!! Na 8 rondes, krijgen wij een tweede kindje! O, ik zit helemaal te shaken! Ik kan het niet geloven!

Meiden, veel succes voor degenen die nog moeten wachten of in de volgende ronde zitten.

Joepieeeeee!!!!!

Hoi!!!
Wow GEFELICITEERD!!!!!

Wat een goed nieuws vandaag allemaal!!!!!!!
groetjes Nathalie

Hey Emmy,

van harte gefeliciteerd!! We zitten in hetzelfde schuitje. Ik zit ook nog na te shaken, haha. Kwam er begin van de middag achter dat ik zwanger was, dus een goede dag vandaag, haha! Ook van ons tweede kindje!
Nu mijn vriend het nog vertellen, die had ik een beetje voor de gek gehouden en vanmorgen gezegd dat ik lichtelijk ongesteld was geworden, haha. Dus die flipt helemaal zo! Geniet ervan,

o, wat ben jij erg zeg
Ik heb mijn man gelijk gebeld en een foto gemaild van de test. Dus die weet het al. Ben benieuwd hoe je vriend reageert!
Leuk he, ik ben zo benieuwd hoe deze zwangerschap gaat worden. Ik heb helemaal geen kwaaltjes, voel me ook niet anders.

Groetjes, Emmy

Een dikke proficiat! Veel plezier de komende 9 maanden, geniet er van want het is voorbij voor je het weet!
Groetjes
Bisous
Alysse

Terug
Bovenaan