dit is echt verot balen!

A

Anoniem

Guest

Zie ik had gewoon naar mezelf moeten luisteren en alle signalen moeten negeren!

maar dan toch dit had ik nog nooit gehad! ik heb meestal alleen buikpijn de eerste 2 dagen van mijn menstruatie! en nooit daarvoor!
en nu begon het zondag al en behoorlijk heftig.. vanaf woensdag begon ik wat oud bloed te verliezen met krampen.. als de krampen weg waren geen bloed... gister was er helemaal niets meer en nu vanuit het niets helder rood bloed maar ook dit is vreemd!
sorry dat ik het even zo uitdruk normaal als ik ongi ben dan is het een btje slijmie en nu echt gewoon bloed(krijg mijn tampon er amper in)

maar goed vandaag maar afwachten dan!

en ik had zo'n goede hoop uit jullie ervaringen!
vooral van roos27 en blontje

maar het mocht toch niet zo wezen....
echt zo balen!!!!!!!!!!!

nou mirjam78 ik hoop dat jij beter nieuws heb!

en volgende maand ga ik nergens op letten

Hoi Jazzie,

Echt balen dat je ongi bent geworden, grrrr....
Ik zit net een beetje te lezen op het forum en bijna iedereen is weer ongi geworden, dit geeft niet echt hoop voor mij. Ik gisteren 2 testen gekocht die liggen nu netjes in de kast.
Mijn vriend zegt dat we nog even een paar dagen!!!! (die snap het niet hoor :) moeten wachten omdat mijn cycus nog een beetje onregelmatig is enzo.
Ergens heeft hij wel gelijk en die paar dagen wachten kunnen er ook nog wel bij, maar toch..

Nou sterkte verder en op naar de volgende maand!

Hoi   Jazzie,
Balen dat je ongi bent geworden. Wat houd je lijf je soms voor de gek hè!
 Ik ben ook ongesteld geworden vandaag. Ik had woensdag mijn nod. Normaal ben ik nooit overtijd, dus kreeg nu echt goede hoop.
Vanmorgen getest, en dus negatief. De teleurstelling is hier groot, maar ik ben wel blij dat ik nu gelijk ongesteld ben geworden. Het wachten is anders zo zinloos. Nu kunnen we weer naar een nieuwe klustijd uit kijken.
Inderdaad, probeer niet op je lijf te letten, want dan komt het alleen maar harder aan.
Liefs, Miek

Hoi Jazzie,

Nou meid wat vervelend voor je zeg! Maar je lichaam heb je helaas niet helemaal of zelfs niet in de hand wat zwanger worden betreft. Was dat maar zo he was alles een stuk makkelijker...Kop op jazzie en op naar de volgende ronde ik duim alvast voor je!Hoe moeilijk het ook weer is...

elvira

Hé Jazzie,

wat sneu voor je! Ik ken het gevoel maar al te goed hoor. Wij hebben voor ons eerste kindje 18 maanden moeten proberen...
Ik zit nu in ronde 1 voor een 2de bengel. Hopelijk duurt het nu wat minder lang.

Ik wens je veel succes voor de volgende ronde meid. En de andere dames trouwens ook.

Kaat x

Terug
Bovenaan