Dit is echt vervelend schaam schaam

hoi meiden.

ik heb een probleempje....en zou graag weten of ik de enige ben of wat ik eraan kan doen.
Na de geboorte van Jadey had ik echt nergens last van. de hechtingen genazen goed en mijn herstel ging super vlot.
Nu heb ik wel een probleem, beetje raar misschien maar ik kan niet meer springen!!
En dan bedoel ik niet meer gewoon springen, elke keer als ik spring verlies ik in 1 keer heel veel vocht beneden
Het is geen urine, want het ruikt niet het lijkt gewoon water.....het is echt heel vervelend want vervolgens loopt je dus gewoon met een natte broek. het is ook zoveel dat een inlegkruisje het niet opvangt.

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik eraan kan doen, want ik schaam me dood.

gr tammy mv jadey 02.04

Ik ben natuurlijk geen dokter, maar ik denk dat je toch een beetje urine verliest omdat je bekkenbodemspieren nog aan de slappe kant zijn. Ik heb ze heel goed getraind, dit leerden we bij de zwangerschapsgym. Na dat mijn oudste geboren was had ik hier ook best last van, maar na veel 'trainen' ging het beter, dus veel aanspannen enzo. Nu bij Floor heb ik er bijna geen last meer van, ik oefen consequenter dan twee jaar geleden.
groetjes,
Rut

Het kan zijn dat er een soort plooi is gevormd van binnen. Als daar wat vocht ophoopt kan dat uit de plooi ' vallen' als je springt.
na de eerste had ik ook een soort extra plooi vanbinnen en na de tweede is die weg haha, raar maar waar.

het is natuurlijk niet grappig voor je, maar ik moest stiekem toch een beetje lachen.

Als je er echt mee zit kun je er misschien toch een keer naar laten kijken. Je moet je er niet voor schamen hoor, dat is nergens goed voor.

Terug
Bovenaan