dit is echt vreemd, volgens mij zijn mijn ogen niet goed meer

nou dit vind ik heel vreemd, ik ben niet zwanger , afgelopen maand ben ik ongi geworden maar dan wel 2 dagen, week daarna nog steeds misselijke enzo , getest vorige week was negatief, nu weet ik het ff niet meer, maar volgens mij zijn mijn ogen niet meer goed ofzo, zie op eens een donker streepje op mijn buik en venus heuvel, ik had dat ook bij mijn dochter maar veel later, ik zeg niet dat dit een zwangerschaps verschijnsel is , maar wat is het dan, ik draag geen onderbroeken met een streep in het midden.

iemand een idee, sorry wilde het gewoon ff kwijt wordt gewoon gek, zeker nu me zwager en schoonzus een mail gestuurd heeft naar me schoonma( ze hebben elkaar al ander half jaar niet gezien ze zijn boos op ons en me schoonma) dat ze een gezinsuitbreiding hebben, ik zou stapel gek worden als ze zanger is of al een kindje hebben, ze hebben er verders niks bij gezet, ze hebben geen geld, ze vragen elke keer geld aan em schoonma maar zelf terug betalen ho maar daarom dat ze me schoonma niet meer willen zien. en zelfs onze dochter alleen bij de geboorte gezien en verders niks, ook al loop ik tegen hun aan ze zeggen niks ook niet tegen de kleine.

zij is nog al liefst een borderliner, maar dat wilt ze niet zien wat ook logisch is, maar werken ho maar, zer leven helemaal in hun eigen wereldje,

sorry moest er ff uit,

liefs mama van sharon

Terug
Bovenaan