Dit is echt zo erg!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vriendin van vroeger. Zij heeft vrienden in Brabant waarvan de oudste dochter, 4 jaar, leukemie heeft. Dit speelt al anderhalf jaar. Ze is echt heel erg ziek en moet heel vaak naar het ziekenhuis. Ze hebben een dochtertje van anderhalf welke al al hele leventje in  het ziekenhuis vertoeft bij haar grote zus! Af en toe stuur ik een kaartje of stickers want ze vind het heel leuk om post te krijgen. Wilde hier eigenlijk van de week al een topic over plaatsen om te vragen of jullie haar misschien ook een kaartje kunnen sturen. Nu krijg ik daarnet een sms. Naomi mocht vandaag eindelijk weer naar huis. Gaan ze vanmiddag een boodschapje doen, vliegt de ketel in de brand en daarmee de zolder. Echt....hoelveel ellende kan je hebben. Nu hebben ze voorlopig geen huis meer en kunnen nergens terecht. In een hotel mag naomi eigenlijk niet ivm de bacterien etc van de bezoekers. Daarnaast kunnen ze zich dat niet veroorloven. Hun jongste dochtertje slaapt nu bij opa en oma. Naomi met haar moeder bij een pleeggezin en vaders in een hotel. Echt.....de tranen staan in mijn ogen. Ik ken helaas niemand in Brabant dus weet ook geen gratis verblijf te bedenken. Heb mijn vriendin gebeld en gezegd dat ze misschien naar Hart van Nederland moet bellen. Normaal hou ik niet zo van die publiciteit maar ja je moet toch wat! Voor je kind doe je alles......Ze zou misschien gaan bellen. Mochten jullie wat weten in Brabant dan hoor ik het graag en wil je wat over naomi lezen???

www.naomi-geers.leukste-kleuter.nl

Groetjes Jiska

Kun je het adres van pleeggezin per mail sturen naar mijn hyves? Stuur ik haar een kaartje.
Echt heel rot. Ken helaas geen mensen in brabant

groetjes maris

jeetje daar moet toch wel ee andere oplossing voor te vinden zijn????
wat een ellende zeg, vreselijk
hopelijk wordt hart van nederland gebelt, ken zelf niemand in brabant

liefs ilona

Jakkes... Wat een naar verhaal!! Ik wil ook wel een kaartje sturen. Kun jij ook via hyves mij het adres doormailen?

Ken niemand in Brabant..

Jeetje wat een ellende!!!

Hopelijk vinden ze een oplossing

Gr Linda

Hoi Jiska,

Jeetje wat erg allemaal...
Waar in Brabant wonen ze precies?
Misschien dat ze iets via een woningbouwvereniging kunnen regelen om tijdelijk in een huurhuis te kunnen wonen?
Of een brief sturen naar 'hart in actie' dat hun zolder gauw wordt opgeknapt?

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan