dit is hem geworden

A

Anoniem

Guest
heej dames

gister hebben we een nieuwe duowagen gehaald en ben er super blij mee
wel een gat in je portomonee haha maar je hebt er zeker wat moois voor

Mooi hoor. Mijn schoonzus heeft er 1 achter elkaar, maar op deze manier hebben ze wat meer interactie als je jongste straks ook kan zitten.
Leuk he spullen kopen hihi.

Liefs Reneke

quote: tante reneke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-02-2009 10:28:28'));

Mooi hoor. Mijn schoonzus heeft er 1 achter elkaar, maar op deze manier hebben ze wat meer interactie als je jongste straks ook kan zitten.
Leuk he spullen kopen hihi.

Liefs Reneke

ja wij vinden achter mekaar oerlelijk en hij past gewoon door de deuren en met mn quinny moest ik ook al een bredere kassa opzoeken dus bent al gewend haha en deze vond ik wel stoer voor een jongen en meisje

ow al die spullen weer smelt smelt smelt

liefs

hihi en nu moet je wel want ja het wordt een jongen en dan kunnen al die meisjesspullen niet hé? (hihi)
Misschien een tip om alles wat je nodig heb een lijstje van te maken.
Als men dan vraagt wat je wilt hebben als kraamkado, dan kan je iets van je lijstje vragen.
Zoals een jongensslaapzak ofzo hihi.

Liefs Reneke

quote: tante reneke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-02-2009 10:37:28'));

hihi en nu moet je wel want ja het wordt een jongen en dan kunnen al die meisjesspullen niet hé? (hihi)
Misschien een tip om alles wat je nodig heb een lijstje van te maken.
Als men dan vraagt wat je wilt hebben als kraamkado, dan kan je iets van je lijstje vragen.
Zoals een jongensslaapzak ofzo hihi.

Liefs Reneke

nee idd alle meisjes spullen gaan nu na mn schoonzusje die verwacht in mei een dochtertje,en ik mag alles weer nieuw gaan halen hahaha vind ik totaal niet erg ook weer een nieuwe babykamer dus geweldige afleiding komende weken hihi

wanneer mag jij weer:p:p

liefs

Haha nou nog ff niet hoor. Maar mijn schoonzus is a.s. maandag uitgerekend, dus zodra die bevallen is, mag ik ook weer shoppen! Jippie!!!!!!!
Ik kan niet wachten, weet niet wat het wordt, dus ze mag morgen niet bevallen, want dan kom ik met lege handen aan.....

quote: tante reneke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-02-2009 10:57:20'));

Haha nou nog ff niet hoor. Maar mijn schoonzus is a.s. maandag uitgerekend, dus zodra die bevallen is, mag ik ook weer shoppen! Jippie!!!!!!!
Ik kan niet wachten, weet niet wat het wordt, dus ze mag morgen niet bevallen, want dan kom ik met lege handen aan.....

oww spannend dus allemaal.
heb je ook geen vermoeden ofzo??is het haar 1e kindje of niet ???
ach ja amsterdam is altijd nog  open:p

Hey Patricia, wat een enorm stoere wagen zeg!
En die kleur!
Helemaal geweldig, zo kunnen je stoere kids lekker rondrijden met zijn 2-tjes.

Heb je al foto's van je buik?
Vorige keer had je volgens mij al heel snel een buikje, volgens mij werd er toen zefls gevraagd of het geen tweeling was?!

Ik vindt je wagen in ieder geval erg leuk.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan