dit is niet leuk meer

goede morgen dames.

ik lees al erg lang op dit forum en plaats ook af en toe een berichtje.
wij hebben een zoontje van vier jaar, en zijn sinds vorig jaar juni bezig om zwanger te worden. Ik ben een tijdje bij de gyn in behandeling geweest met clomid. maar daar werd ik helemaal gek van, je weet precies wanneer je eisprong is, en als het dan niet lukt, is de teleurstelling dubbel groot. daarom ben ik daar even mee gestopt.op dit moment staat er een verhuizing voor de deur dus dit gaat altijd wel gepaard met stress, en de laatste tijd leek mijn periode wel zelf op gang te komen, dus daar was ik wel erg blij mee. tenslotte is clomid ook niet geheel zonder bijwerkingen enzo.
nu zit ik dan alweer op dag 37, ik heb al vanaf dag 14 pijnlijke borsten. heb al 2 keer een test gedaan, met neg. resultaat. nu zit ik daar dus echt van in de put. balen!!! kon wel janken, dat gevoel hebben jullie vast ook wel eens... en daarnaast kom je ook OVERAL zwangere vrouwen tegen, waarom is het leven soms zo oneerlijk
sorry voor mn geklaag, dit moest ik effe kwijt. wens jullie allemaal veel succes met klussen

veel liefs
laat mn naam maar ff achterwege

Lieve anoniem,

Je verhaal is heel herkenbaar en verdrietig...
Het is ècht balen voor je dat nu al op de 37 dag zit en dat de testen negatief zijn.
Het effe van je af gooien van die ellende is super goed! Jank het er eens goed uit dat lucht bij mij vaak op. Of verwen jezelf met iets waar je weer effe van bijtrekt.
Hopelijk geeft de verhuizing je wat afleiding en is het een leuke plek waar je komt te zitten, misschien geeft je dat nieuwe energie.
Ik heb ook in zo'n dip gezeten en had toen veel baat bij bachbloesems, misschien een tip!
Veel sterkte meid,
liefs, Suus

hallo ook zit aan de clomid nu alwer de 4 de ronde.ik heb ondervonden dat mijn cyclus 5 a 10 dagen langer is sinds ik met clomid begonnen ben.misschien is dit ´bij jou ook het geval en de verklaring voor dat je op dag 37 een negatieve test hebt.ook heb ik mij laten vertelen dat door de clomid de zwangerschapstest pas later dan normaal een postitief resultaat geeft.sterkte en liefs leen

Hoi anoniempje

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Het is heel begrijpelijk dat je soms zo ongelofelijk baalt.
En ik vind dat je op dit forum best mag "klagen" als het zo af en toe niet mee zit. Want we zitten allemaal (helaas) in het zelfde schuitje. Dus ik denk dat de meesten jou dip wel herkennen. Ik in ieder geval wel.
Veel succes en sterkte
Liefs Mellisa

Terug
Bovenaan