dit is niet zo'n mooi teken

A

Anoniem

Guest
ik had gisteren mijn NOD.
Mijn lijf vertoonde allerlei kwaaltjes die ik tijdens mijn vorige zwangerschappen ook had en mijn temperatuur is vanmorgen weeeeeeeer gesteeeegen.
Maar helaas had ik net in mijn urine een vlok bespeurd,die had ik van de week al,alleen waren die wit en deze was donkerrood/bruinig.
Ik weet het ,ik moet het afwachten maar ik heb sterk het vermoeden dat dit mijn eerste ongiteken is.....balen dus...........

Ik ben blij dat ik de aandeelhouders van clearblue niet weer gespekt heb,door vanmorgen weer een test te doen.Die verdienen kapitalen aan me namenlijk haha

Ik houd jullie op de hoogte van de afloop

Cindy

Ha Cindy,

Oei oei oei, Even afwachten maar, alleen is dat zo lastig!
Ik ga nog even hard voor je duimen dat het toch nog raak kan zijn,...
Succes,
groetjes J

ha Cindy,

Ook ik blijf nog ff voor je duimen je weet maar nooit!

groetjes Chili

Kom op, moed houden. We moeten toch op het decemberforum!!!!!!!!!
Ben druk aan het duimen, Greetje

Hoi,

Niet bij de pakken neerzitten hoor.....mijn vingers zijn al helemaal rood van het . Het kan nog......

Gr. Cindy

aaaaaaaaaaach wat een lieve reacties,een dikke kusvoor jullie allemaal.

Ik heb daarna niks meer "gespot"dus er is nog een sprankje hoop.

Enne ...over dat decemberforum ,volgens mij zou ik dat zelfs nog net redden als het de volgende ronde wel raak zou zijn,dan wordt het rond oudjaar weliswaar,maar....wel dat is  nog wel december haha

echt lief,meiden!daar knap ik van op

liefs Cindy

Wat zou het toch leuk zijn als het raak is deze maand. Ik laat het je meteen weten als ik een positieve test heb. Ik duim extra hard voor je. Eigenbelang natuurlijk, is namelijk voor mij ook een goed teken.

groetjes B

Terug
Bovenaan