Dit is nieuw voor mij!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Dit is echt nieuw voor mij, dit heb ik nog nooit gedaan op de computer
maar ik heb zo zitten lezen en vind het wel fijn om ook jullie reactie   te lezen,over het zwanger worden, Bij ons is het voor de 2e    nu iets meer dan een half jaar geleden gestopt met de pil,bij de eerste was het ook na een half jaar, alleen toen  was ik de eerste paar maanden heel onregelmatig en daarna precies een maand ertussen dus iets van 31 dagen, maar nu wel 35 dagen en zelfs een keer nog langer.

Ben nu ook weer over tijd of mijn nod was denk ik de 28 juli. Heb nu wel wat bruin slijm verloren dus ben bang van weer niet maar telkens als ik een test deed dan werd ik ongesteld dus stel het nog maar ff uit en wacht nog maar af baal wel van dat  ik geen wijs meer kan uit mijn cyclus want als ik nu niet zwanger ben dan ben ik weer later dan anders..

Maar ik wil jullie allemaal veel succes wensen en hopen dat jullie snel naar de andere forum kunnen ( weet nu niet zo gauw hoe die heet).

Groetjes Renata

ps weet nog niet goed hoe het precies gaat hoor!! ik probeer gewoon.

Hallo en welkom!!

Spannende tijden voor jullie dus ook ,.hopelijk zet het niet door....

Waarschijnlijk zal je lichaam weer moeten wennen he zonder die pil. Ik zelf ben sinds november gestopt met pil en heb echt het idee dat ik bijna half jaar heb moeten ontpillen.. Deze ronde (ronde 7) heb ik nl echt het idee te weten wanneer eisprong was, oa door temperaturen en cervixslijm waarnemingen.. goed werk heeft dus tijd nodig (tenminste bij ons..!!)
Wat bij mij overigens ook opvallend is dat ik alle andere 6 rondes dacht zwangerschapskenmerken te hebben, maar was dus steeds niet zo. oa braken in ochtend, gevoelige borsten, blauwe aders op borsten
Bij mijn moeder was het precies zo toen ze geen kenmerken had dat ze zwanger van me was, dus hopelijk erf ik dat van haar en heb ik morgen een positieve test!!

Succes ermee!!!
doeidoei Sam

Hoi,
leuk dat ik gelijk al reactie krijg van je, als ik kijk naar Bram mijn zoontje van 2 toen voelde ik het goed dat ik zwanger was duidelijk zeer gevoelige tepels en wat misselijk wel overigens wat later. maar nu dus nog niks wel dat ik het soms denk, maar ja dat dacht ik net als jou ook elke keer, waarschijnlijk gewoon voor het ongesteld worden.
Wat ik raar vind is dat ik wel al behoorlijk wat buikkrampen heb gehad en vooral s`nachts???? dat ik steeds dacht nou nu wordt ik uhm jullie hebben daar ook een naam voor he? maar je weet wel, maar dus nog steeds niet echt dus.
Jij doet dit al langer, zo op de forum kletsen?

groetjes Renata

He Renate! Sinds donderdagavond ben ik verslaafd geraakt....
Harstikke leuk hier he!

Ik heb wel sinds paar dagen 's ochtends bij wakker worden 1 pijnlijke steek, vanochtend overigens weer niet.. blijft vreemd allemaal he

Maar jij hebt al een zoontje Bram , leuke naam!

Succes en hopelijk snel een broertje of zusje voor Bram in je buik!!!

je bedoelde trouwens de rode krengen, rode duivels of ongi worden.. vergat ik net !

Sorry!

liefs s

In iedergeval veel succes morgen en hopen dat de test positief is.

wilde zelf vandaag een test halen bij kruidvat maar ze waren op dus dan een maandag
maar ik heb er nog niet zo een haast mee ( bang om teleurgesteld te worden en balen dat mijn cyclus een zootje is dan) . Ben niet zo voor de duurdere die van kruidvat vertrouw ik ook wel. misschien raar van me maar ja ik ben nu eenmaal een zeeuw zeker hihih

Hoi hier ben ik weer het is zeker verslavend ..NU AL!!
Maar die pijnlijke steek heb ik ook een paar keer gehad, dat is het enigste waar ik mijn hoop op vestig omdat ik dat anders nooit heb en wel toen met Bram.
Dus dan kan het bij jouw ook zo zijn.

We wachten af   fingers crossed!
gr R

Had je dan ook echt een steek maar in de ochtend, vind zo raar dat het er maar 1-tje is nl...

Gelukkig is deze verslaving gezond, tenminste zolang je nachtrust er niet aan onder door gaat, ik heb vandaag al 2x op bank geslapen, zal misschien ook teken van kunnen zijn, moeheid... alleen zo snel al in 5e week dan??

doeidoei

Terug
Bovenaan