Dit is prachtig.... zoooo herkenbaar voor velen.....

Ik heb hier nog een filmpje.... velen zullen zich hierin herkennen.....
Misschien kennen jullie het al... maar het blijft prachtig!!!!
Voor degene die het nog niet kent.... geluid aan!!!

Empty arms.....

Liefs Lill

Heeeeej Inge hahahah Flausmaus.... leuke naam maar dat maakt geen flaus aus hahaha

Hier alles okeee.... eisprong gehad (maandag) dus weer in de ww.....

Spannend heh... maandag..... ik duim me rot voor je!!!!!

See yah soon!!! Lill

ships.... foutje.... dit weekend....

dat heb je als je die berichtjes niet terug kunt lezen heh....
ik kan het geloof ik ook niet wijzigen.....
ff wennen dit nieuwe forum... maar wel fijn dat niet iedereen hier zomaar binnen kan zonder getraceerd te kunnen worden... houd wel de gekken weg,,....

knuf lill

Hoi Lill,

Wat een ontzettend mooi filmpje, jeetje flink zitten janken met mijn vriend.

Echt ontroerend !!!!

Dank je wel dat je dit met ons wilt delen.

Liefs Belinda

dit filmpje...tja..geen woorden voor.. dikke brok in de keel...vochtige ogen..kippevel.
direct doorgestuurd naar de hopelijk snel a.s opa en oma's en tante..

bedankt!!

Hoi Lill,

Wat een ontzettend mooi filmpje.

Het slaat wel niet helemaal op mij, want ik moet eerlijk toegeven dat ik niet weet wat het is om niet zwanger te kunnen raken, bij ons ging het allemaal soepel.
Maar helaas heb ik geen kindje in mijn armen kunnen sluiten omdat de zwangerschappen op miskramen zijn uitgedraaid (2).
Daardoor voelde ik toch wel herkenning in dit filmpje.
Zit nu in de medische molen om te kijken waar het mis is gegaan, de gynaecoloog denkt dat het met mijn bloedstolling te maken heeft, maar er is voor de zekerheid vandaag nog een keer bloedgeprikt om het echt uit te sluiten, dan wel vast te stellen.
Als het werkelijk aan de bloedstolling ligt wordt ik naar een academisch ziekenhuis doorverwezen en moet ik bloedverdunners gaan spuiten.

Dank je wel voor het delen en ik wil je veel sterkte voor de nabije toekomst wensen, dat voor jou het wachten gauw voorbij is.

Groetjes van Ariane
(de "buurvrouw" van het zwanger na miskraam-forum)

Terug
Bovenaan