Dit is toch niet handig.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik kwam er net achter dat als je op deze site informatie zoekt over zwanger worden er ook een kopje is: Praat mee over...
Waaronder drie links naar items op dit forum. De eerste genaamd 'testen' is het item
dat Kat in maart is gestart toen zij positief testte. Verklaard voor mij waarom er steeds weer reacties komen op een thema wat zo lang geleden al is gestart. Voor Kat steeds felicitaties op een zwangerschap die is misgelopen.
Ook de andere twee item zijn al eerder dit jaar gestart en waarschijnlijk niet meer zo relevant. Weet iemand waar we dit kunnen aankaarten? Kan het aanpast worden in meer recent geplaatste thema's.

Groetjes
Juup

Juup, nou je het zegt...Ik vond het al vreemd dat Kat positief had getest volgens het topic dan, maar toch nog steeds op de NOD lijst staat met een datum die daar niet mee klopte. Misschiern kunnen we ergens   een klacht indienen. Dit is natuurlijk erg vervelend, ik heb haar dus ook gefeliciteerd met een misgelopen zwangerschap. Aangezien ik zelf al eens eenmiskraam heb gehad weet ik hoe naar dat is. Goed dat je erover begint, ik zal eens kijken of we ergens kunnen klagen. Groetjes Cato

Terug
Bovenaan