Dit is vást niet normaal?

<p>Hoi dames,</p><p>Ik zou nu volgens mijn telling rond de 7 weken zwanger moeten zijn. Begin augustus heb ik mijn eerste echo.</p><p>Ik heb veel last van kwaaltjes. Zo doen mijn borsten enorm veel pijn, ben ik misselijk en humeurig.</p><p>Net, toen ik na de wc ging, toen ontdekte ik bij het afvegen wat slijmerig bloed. Is dit het begin van een miskraam? Het was niet veel bloed en het was geen oud bloed. Ik ben zó onzeker over alles..</p><p>Alvast bedankt</p>

Het zou kunnen, maar het zou ook niet kunnen. Bloedverlies komt vaker voor in het begin. Heb je er ook menstruatie achtige krampen bij? 
Als het bloed verlies meer wordt zou ik gewoon even de verloskundige bellen.

Gewoon even verloskundige bellen, misschien kunnen ze even extra checken. 
Ik heb dr eerste 13 weken regelmatig bloed verloren, bij mij bleek het te gaan om een hematoom (soort blauwe plek) in mjn baarmoeder.. dat bloed moest naar buiten.. 
Ik heb me ook enorm zorgen gemaakt maar ben ondertussen alweer 31 weken zwanger en verlies geen bloed meer.

Het bloedverlies is inderdaad meer geworden, maar ik voel mij verder gewoon prima. Heb geen pijn of wat dan ook.
Heb de verloskundige gebeld en die zegt dat het 50/50 is. Het hoeft geen miskraam te zijn omdat ik geen pijn heb.
Moet om half 8 weer bellen.

Hoi sammy, 
ik las je bericht, maar wist niet zo goed wat ik je kon zeggen. Maar je verhaal laat me nog niet los. Hoe gaat het met je? 
Groet, MarritA

Hoi MarritA!
Het bloedverlies is inmiddels helemaal gestopt, ik voel mij ook prima!
Ik heb net een echo gehad om het te bekijken en het ziet er tot nu toe perfect uit. Het hartje klopte en het groeide ook goed.
Het kan alsnog misgaan omdat het nog zo pril is, ik heb mij namelijk iets verrekend, het is volgens de verloskundige 6 weken en 2 dagen. Ik dacht zelf 6 weken en 5 dagen.
Het bloedverlies zou van een blaasontsteking kunnen zijn of omdat ik moeite heb met mijn ontlasting.
Maar voor nu zag het er super uit!

Dat is een prettig bericht zo voor het slapen! En wat fijn dat je verloskundige je wilde helpen door een echo te maken. 
Ik ben echt opgelucht voor je! Mijn ervaring tot nu toe is dat als je je goed voelt het met het vruchtje ook goed gaat. Ik heb 2 miskramen gehad waarbij ik direct tegen mijn vriend zei ‘dit gaat niet goed’. Nu ben ik 8 weken en 4 dagen zwanger en zegt alles in mij ‘dit zit goed’. 
Vertrouw op je lichaam. Ik ben echt opgelucht voor je! 
Slaap lekker

Ik had dit idd ook een voorgevoel bij mijn overleden zoontje had ik tijdens de zwangerschap echt zo iets van waarom kopen we babyspullen we kunnen er toch niks mee doen En het klopte 3 dagen naar de geboorte overleden.
En bij de miskraam het zelfde gevoel weer.
Ben blij dat alles goed is bij jullie 

Terug
Bovenaan