Dit is weer te belachelijk voor woorden.....

Hee meiden,

Moet je dit eens lezen:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5639729/__Huilend_kind_uit_bus_gezet__.html?p=4,2

De chauffeur heeft zeker zelf geen kinderen.....

Groetjes,
Maike

ik had dit bericht ook al gelezen en dacht gelijk :het moet toch niet gekker worden! Ja kinderen huilen nou eenmaal en soms heel hard maar om ze dan uit de bus te zetten, echt belachelijk!

Gr. Sonja

Uhm, ik had het bericht ook gelezen en dacht eigenlijk meteen 'dan moet het wel heeeeel erg zijn geweest". Ik moet zeggen dat ondanks ik zelf twee kleine kinderen heb, ik me ook wel eens irriteer aan vervelende andere kinderen hoor....
Laatst zaten mijn man en ik bij de Griek. Wij hadden expres Isabelle bij oma gelaten en dan zaten we in het gekrijs en gegil van een ander kind. Ik vind dat je ook moet kijken waar je je kleine kinderen mee naar toe neemt. Uit de bus zetten vind ik ook echt niet kunnen hoor! Begrijp me niet verkeerd. Maar ik kan me wel voorstellen dat het voor andere mensen heel storend kan zijn een kind wat niet luisterd of heel hard huilt.

Groetjes Babybelle

Dit geeft precies weer hoe korte lontjes de mensen hebben.
Mijn schoonouders maakten een tijdje geleden een klein foutje in het verkeer, een ander had voorrang. Nou kan gebeuren. Stapt er een kerel uit de auto, die begint op mijn schoonouders te schelden, niet normaal.

Die buschauffeur is niet echt geschikt voor zijn werk. Tuurlijk is het vervelend,zon krijsend kind. Als ze bij mij in de auto een tijdlang krijsen irriteer ik me ook. Maar op zon manier reageren, nee, dat kan echt niet.

tja het openbaarvervoer staat al niet hoog mee
volgens mij willen ze helemaal geen kinderen meer in de bus.
met een wagen mag er er niet meer in
een buggy moet ingeklapt
kinderen moeten op schoot
ze mogen niet gillen
ze trekken al fijn op als je nog MOET gaan zitten met je kind

klote openbaarvervoer

Terug
Bovenaan