dit jaar worden we mama!

Allereerst wil ik iedereen een heel mooi, gezond en liefdevol nieuwjaar wensen.
Het gaat bij mij de hele dag al door mijn hoofd, dit jaar word ik mama! Ik ben helemaal in mijn nopjes. van mij mag het wel zover zijn dat we die kleine kunnen vasthouden.
Nog ongeveer 10 weken! :)

liefs imke

Jij ook de beste wensen !

Wat spannend he !??? Het is echt bizar hoe snel alles gaat (tenminste zo ervaar ik het).
Het wordt ons eerste kindje en vind het echt spannend ! Ben zo benieuwd hoe het is.. ik kan me er gewoon nog geen voorstelling van maken !
Het zou zo maar ieder moment kunnen gebeuren.. gek idee he !?
Nou we gaan het allemaal meemaken :)

Nog even van genieten van de laatste loodjes haha

Iedereen inderdaad de beste wensen! wat een jaar gaan we tegemoet!

Ook wij verwachten de eerste en kijken er erg naar uit. We zijn vooral erg benieuwd hoe alles straks zal zijn met zijn 3tjes en de poezen :) Deze feestdagen hebben we ook echt stilgestaan bij het feit dat het dit jaar allemaal zo anders zal zijn. Afgelopen feestdagen waren geweldig, maar de volgende worden nog mooier!

Ik vind het een heel bijzonder jaar en onwijs spannend. Wij moeten ook nog 10 weken. ene kant gaat het snel en aan de andere kant langzaam.

Iedereen een goed 2012 toegewenst en mogen de laatste weken voor iedereen maar voorspoedig en zonder spanningen verlopen

x yvonne

ook ik wens iedereen al het goeds toe!

ik vind het ook wel een raar idee hoor.
ben al mama, maar vind het een raar idee om straks een knul in mn handen te hebben, ipv een meisje. en dan weer zo klein en teder en afhankelijk.
weer kleertjes maat 50/56 straks in de wasmand.
hoe zou hij zijn? op wie zal hij lijken? wat zal zijn karakter zijn? hoe zullen de meiden reageren op hun broertje? enz enz.
nog ongeveer 14 weken, dan zal ik t weten :D
spannend!!!

liefs, do

Ook ik wens iedereen het allerbeste voor het komende jaar!

Ik word straks voor de 2e keer moeder en ben weer net zo nieuwsgierig als bij mijn dochter! Ik zie er ook wel tegenop hoor. Weer helemaal overnieuw beginnen met zo'n kleintje. Ik hoop dat deze iets rustiger is dan zn grote zus, die was erg onrustig en dat was een pittig eerste jaar! Maar aan de andere kant kan ik niet wachten om dit kleintje in mijn armen te houden!!! Dat er eerst nog een bevalling aan vooraf gaat denk ik nog maar even niet aan hihi!

Liefs ciomama

Voor jou/jullie natuurlijk ook de beste wensen!!

Het wordt inderdaad een bijzonder jaar voor ons allemaal. Ook voor mij het jaar waarin ik mama wordt.. Oe spannend hoor. Ik zie met angst en beven de bevalling tegemoet. Probeer mn best te doen om niet naar de horrorverhalen te luisteren maar dat is toch best moeilijk. Er zijn mij zoveel vrouwen voorgegaan en dan moet het mij toch ook lukken..(zeg ik toch redelijk onzeker hihi)

Terug
Bovenaan