Dit kan echt niet hoor!!!! :-)

Hoi ik ben Jordy en ben nu vijf maanden
Vandaag was ik bij de oppas...en ik heb zitten brullen. Niet zomaar hoor, maar echt voor een gegronde reden...nou als jullie dat zou overkomen dan zou je het ook op een brullen zetten.
Nee ik ben dan ook behoorlijk boos...wat dan??
Mijn toetje was OP!!!!

groetjes Jordy

Hee Jordy,

Wat vervelend zeg (denk ik), ik weet nog niet zo goed wat toetjes zijn.
Misschien moet ik ff met je mee brullen omdat ik ze niet krijg!!

kus Evi

He Jordy,

Schandalig zeg!!!! Nouik zou ook brullen. Trouwens dat heb ik vandaag ook even kei hard gedaan. Ik kreeg voor de derde x prikjes. Bij het cb zijn ze heel gemeen hoor!!!!
Daar ga je vanzelf wel brullen.

PS: Als ik een jongetje was geweest dan heette ik ook Jordy. Maar ik bemn een meisje en heet Femke.

Groetjes Femke

Hoi Jordy,

Toetjes zouden altijd vol moeten blijven! Ik wou dat ik al toetjes kreeg....Ik probeer ze uit de handen van mijn mama te kijken, maar ik krijg nog niets :(

Wat deed de oppas toen trouwens? Heb je lang doorgehuild en haar goed laten weten dat dit niet de bedoeling is?

Groetjes, Sanne.

hoi jordy,

nou, je hebt gelijk hoor! die toetjes zijn ook zo lekker!!!
ik ga altijd heel hard gillen als ie op is, maar dat helpt niet. ik krijg echt niet meer van mama.
gemeen he??

kussie van senna

hoi jordy,

ik ben gek op bruine bonen met appel maar toen was het ineens op.
en mama stopte gewoon en ging met me in bad zitten. ik was echt heel boos omdat ik geen hapje meer kreeg, gelukkig was het water ook wel leuk alleen kan ik het niet weg trappen, ik weet niet hoe dat moet. maar ik blijf het wel proberen. lekker spetteren!

liefs Alana, ik ben volgende week 5 maanden.

Terug
Bovenaan