Dit keer had ik het echt niet verwacht...

Hallo Allemaal,

Ik wil toch graag even iets kwijt. 2 juni jl. heeft mijn eerste miskraam zich aangekondigd en uiteindelijk ben ik op 4 juli jl. gecuretteerd. Nooit gedacht dat ik daarna alweer zo snel zwanger zou zijn en wij waren helemaal in de zevende hemel. Deze zwangerschap heeft maar zes weken mogen duren en afgelopen week voor de tweede keer een miskraam gehad.

Ik heb er geen woorden voor en ben met stomheid geslagen.

Ik weet dat het kan maar het voelde zo supergoed in tegenstelling met mijn vorige zwangerschap die na negen weken is afgebroken.

Toch houden we de moed erin en gaan we door en zien wel wat er op ons pad komt, maar zwaar en hard is het wel.

Ik wil wel iedereen heel veel succes wensen met zwanger worden en diegene die zwanger zijn heel veel plezier toewensen.

Liefs Vriendje

Hallo lief Vriendje,

He, wat is dat nou verschrikkelijk om te horen. Ik kan me heel goed
voorstellen dat je met stomheid geslagen bent. Wat erg dat je het twee
keer mee te moeten maken en dan ook nog zo snel achter elkaar aan.
Vooral omdat je het niet verwachte.

Ik vind het goed van je dat je de moed er in houdt. Ik wil je even een
hart onder de riem steken en wens je veel sterkte de komende tijd.

Groetjes Marije

Hoi,

Wat vervelend voor je zeg. Twee keer en dan zo kort achter elkaar. Ik weet precies hoe je je voelt. Ook ik was twee keer zwanger en ook twee keer misgegaan. De eerste keer in september en de tweede keer in november. Het heeft bij mij even geduurt voordat ik over de tweede heen was. Bij de eerste dacht ik nou ja, het kan gebeuren, maar dat het dan ook nog een tweede keer gebeurd is dan echt niet leuk. Maar geef alsjeblieft de moed niet op. Het kan nog steeds allemaal gebeuren, geef je lichaam even de tijd om nu te herstellen. Je bent toch twee keer zwanger geweest. Ik las achteraf in een zwangerschapsboek dat je na een miskraam beter niet snel zwanger kan worden omdat dan de kans groot is dat het nog een keer misgaat. Tja had ik dat geweten van te voren...
Het is misschien voor jou op dit moment niet leuk om te horen, maar bij ons is het nu wel goed. We zijn nu sinds 10 weken weer zwanger (heeft dus bijna weer een jaar geduurd, hopelijk voor jullie wat sneller) en op de echo's ziet alles er goed uit. Eindelijk na drie jaar proberen, onderzoeken, miskramen etc gaat het nu dan goed.
Ik wens je heel veel sterkte voor de aankomende tijd. Verlies niet je moed en hoop!!

Liefs Natasja

Terug
Bovenaan