Dit klinkt zo stom!

Ik ben heel wat aan het lezen de laatste paar dagen over zwangerschap. De grote daad gebeurde vorige week op vakantie en echt 4 dagen erna voel ik me misselijk, moe, maagzuur. Dit is toch wel heel vroeg? Heeft iemand anders dit ook mee gemaakt alsof je gewoon meteen zwanger was? Ik heb een hoop opgezocht en gekeken wanneer mijn ovulatie kwam en dat zou dan ook wel precies vorige week zijn. Ik voel me gewoon raar. Nu heb ik gelezen dat je dan terug moet kijken wat de eerste dag is dat je ongesteld ben en vandaar uit kan je zien hoeveel weken je bent? Of is het dat als ik nu zwanger zou zijn dat ik nu bijna een week zwanger ben? Helemaal door de war. Hoop dat jullie mij kunnen helpen :)
 
Bij een enkeling is het de eerste keer raak. Maar ook stoppen met anticonceptie doet hele rare dingen met je lichaam. Zelfs met een hele vroege test zou je nu nog niet zien of je zwanger bent. De innesteling zou ongeveer nu plaats moeten vinden. En mocht het wel uiteindelijk zwanger zijn ben je nu 3 weken.
 
Terug
Bovenaan