dit meen je niet....

Hallo allemaal,

Ik ben op het moment 10 weken en 5 dagen zwanger. Na mijn vorige miskraam ben ik erg onzeker geweest of het met deze zwangerschap wel goed zou verlopen. Gisteren voor het eerst naar de verloskundige geweest en heb erg gehoopt dat zij mijn onzekerheid weg kon nemen. Maar nee....het hartje van mijn baby klopte niet. Het vruchtje was 2.40 cm groot en 9 weken en 2 dagen oud. Ben erg verdrietig en kan het gewoon niet geloven dat ik op dit moment een dood babytje bij me draag. Mijn lichaam heeft het nog niet afgestoten, maar moet vanmiddag naar de gynaecoloog en daar wordt verder gekeken wat ze met me gaan doen. Ik moet zeggen dat ik veel op dit forum gelezen heb en ontzettend veel er aan gehad heb. Tot mijn volgende zwangerschap dan maar.....

intens verdrietige rossi46
 
wat moet jij je rot voelen zeg
ik hoop voor je dat je het   een beetje kunt verwerken en wat steun van je omgeving krijgt.
ik word zelf al verdrietig als ik eraan denk ..
meid ik vind het ontzettend rot voor je ...
ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... ik wens je veel sterkte voor de komende tijd..
greta
 
NEE, wat een vreselijk nieuws!!
Ik weet niet wat ik moet zeggen... getsie meid, wat naar!!

Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte hoe het met je gaat!

Liefs,
Bien
 
Hoi Meid,

Vind het zo erg voor je, ik kan me helemaal in leven.
Ik heb zelf ook 2 miskramen achter rug en het is niet niks, neem de tijd om het te verwerken en blijf erin geloven, ik ben nu ook 30 weken zwanger en alles gaat goed, dus hou vol meid jij bent straks ook aan de beurt, let maar op!!!

Sterkte!

Liefs Angelique
 
hoi
jeetje meid wat een rot bericht,krijg er kippevel van.heb zelf drie miskramen gehad en weet hoe ellendig je jou voelt.
ik wil je heel erg veel sterkte wensen de aankomende tijd,en neem er de tijd voor om het te verwerken.hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat?
sterkte veel liefs sil
 
Terug
Bovenaan