Dit moet ik echt even delen!

Ik ben zo blij voor mij goede vriendinnetje! Ben een van de weinige en familie die het weet. Kan ik het hier niet voor me houden ;) ze is pas 8wk, dus nog erg spannend allemaal, ook omdat het een paar keer mis is gegaan voor de 12 wk.

Met mij gaat het goed. Blijf wel moe, maar n powernep ,(20min) doet me goed om weer de dag door te komen. verder nog steeds aan t twijfelen of Ik het geslacht wil weten... 13 juli 20 wk echo. verder heerlijk om de klein te voelen en om eens na te gaan denken overde geboortjekaarjes..

Liefs Sam

Hai Sam,

Gefeliciteerd met de zwangerschap van je vriendin! Leuk, kunnen jullie lekker samen nog een tijdje zwanger zijn :) Wel spannend voor d'r maar komt vast helemaal goed!

Fijn te lezen dat het goed met je gaat en dat je aan die korte powernep-jes genoeg hebt om de dag door te komen, heerlijk! Tsja....zolang je twijfelt over het geslacht moet je het denk ik, niet willen weten. Hoe denkt je man/vriend erover? Ach...je hebt nog héél even om de knoop door te hakken.
Ow wat zalig dat je de kleine al voelt, ik voel nog niet veel (en dat met 2 ukkies) Ja, wat geborrel etc maar ik zou het nu wel heeeel leuk vinden als ik ze duidelijk zou gaan voelen maar goed....nog even geduld blijkbaar.

Heb je al een leuke site gevonden om ideeen op te doen voor geboorte kaartjes? Of ga je naar een drukker en boeken halen met voorbeelden?

Fijne dag! Liefs Lynn.

Ooooh wat spannend zeg! Leuk samen zwanger met je vriendin!

Ja geboorekaartjes hihi, moet zeggen dat ik nog geen zin heb om erover na te denken habaha!

Liefs

Wat gaaaaaff!!!! Met zn tweeen, zo leuk.
Hoop echt dat het goed gaat voor je vriendin.

Fijn dat je je wat beter begint te voelen, powernaps zijn hier ook erg favo ;) Doen echt wonderen.
Owww nog anderhalve week en dan al de 20 wkn echo, spannend!! Idd je hebt nog even om er over na te denken of jullie het willen weten. Twijfel jij alleen of man ook? LAstig idd. Hier absoluut geen twijfel, i wanna know! hihihi.

liefs, x

leuk van je vriendin!!!

en fijn dat het wat beter met je gaat. powernaps zijn heeeerlijk! hihihi spannend hoor of je het wilt weten of niet. ben benieuwd wat je gaat kiezen!

liefs xxx

Terug
Bovenaan