Dit moet ik even kwijt hoor! grrrrrrrrr

Ik was verleden vrijdag bij de VK geweest en aangegeven dat ik zo misselijk wsa. Van haar mocht ik medicijnen Emesafene, dat is HET middel tegen misselijkheid tijdens de zwangerschap. Dus ik de dokter meteen gebeld en ik kon ze in de middag ophalen bij de apotheek.
Lekker pilletje ingenomen en gaan slapen, belt de dokters assistente mij op om iets voor vijven dat ik die medicijnen niet mag nemen. Stond op de voicemail. Gelukkig ging het wat beter, dus hoefde ik geen medicijnen.
Maar vandaag was de misselijkheid weer in alle hevigheid terug. Aangezien ik ben bang om te spugen, lig ik de hele dag voor pampus op de bank.
Vanavond was ik er zo zat van dat ik maar eens de huisartsenpost belde om te vragen wat de reden is dat ik ze niet nemen mag. Ik zat bijna te huilen aan de telefoon (stomme hormonen) maar goed, assistente zei meteen al dat ik ze best wel mag hebben, maar de arts zou mij voor de zekerheid nog even terugbellen.
Nog geen 10 minuten later belde ze mij terug, zij gaf ook aan dat deze medicijnen juist aan zwangeren wordt voorgeschreven omdat deze wat lichter zijn dan de anderen.
Dus kon ze gewoon innemen, mochten ze niet werken kon ik nog zetpillen ophalen.

Maar waarom belt de dokters assistente mij dan dat ik ze niet hebben mag, terwijl ik aan haar en bij de apotheek duidelijk heb aangegeven dat ik zwanger ben.
Oww daar word ik zo gruwelijk gefrustreerd van!

Sorry moest ik even kwijt.....

Lekker dom van die assistente,en jij maakt je dan extra zorgen bovendien heb je het zelf aangeven.waardeloos zeg!
Ik had dat met bellen over de test.. ik zeg is een dunne streep,nou mevr ik weet niet wat dat betekend haha...later zegt de vk tegen me streep is streep maargoed je gaat dan wel twijfelen.

kan me voorstellen dat je het ff kwijt moest.

Zo dat is er uit... lucht het op? daarvoor is het hier ook toch.. even van je af "posten"

raar verhaal, zou de arts morgen toch nog eens zelf bellen en vragen hoe en wat.... lekker onduidelijk en vooral twijfelmakend....

hoop voor je dat de misselijkheid snel afneemt!

liefs

Pffff wat een onnozele tantes he die assistentes. Wordt je toch knettergek van! Nou gelukkig mag je ze nu wel. Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt.
X

Terug
Bovenaan