Dit moet ik ff kwijt...

A

Anoniem

Guest
Sommige van jullie zullen het vast wel herkennen.
Man/vriendlief wil opeens geen tweede meer!!
Bij mij is dat dus ook zo.
Gisteravond hadden we het er zo over, hij zei het niet direct maar kon gewoon merken aan zijn houding dat ie geen tweede wil.
Toen vroeg ik het gewoon botweg aan hem wil je soms geen tweede? Toen schudde hij met zijn hoofd: nee.
Nou, je kan je wel voorstellen hoe ik me eigen voelde.
En gistermorgen nog zo lief doen omdat ik weer ongi was geworden en  nu dit weer.
Hij zei ook je ben nog jong zat, je heb nog alle tijd(ben pas 25 geworden).
Wat moet ik hier nu weer mee.

Liefs Anouska

Hoi Anouska,

Jemig, wat naar voor je!!!! Ik herken je verhaal niet, want mijn man wil zo mogelijk nog eerder en meer kinderen dan ik, maar kan me heel goed voorstellen dat je van slag bent!  Je zou hem toch....... ben je er zelf zo vol van en gaan jullie ervoor, krijg je dat!

Maar goed, wellicht vliegt het hem nu gewoon even aan.....het een beetje loslaten doet voor hem misschien wel wonderen.

Ik zou (als je een beetje gekalmeerd bent) een goed gesprek voeren. Waarom wil hij nu ineens wachten? En als hij het echt niet wil op dit moment,  zul je het toch maar even moeten laten rusten, denk ik.....Anders krijg je alleen maar strijd en het volgens mij de bedoeling dat er kindje met liefde komt en niet terwijl de een of de ander het eigenlijk niet wil!

Meid,  leef met je mee en veel sterkte!

Groetjes
Mienetje

Hoi Anoushka,

Ik herken dit wel hoor. Mijn man heeft een half jaar geleden ook een moment van verstandsverbijstering gehad (hihi). Nee, even serieus! Laat het inderdaad gewoon even bevliegen en bespreek het over een klein tijdje (voor je eisprong natuurlijk ) nog een keertje met hem.

Mijn man heeft ook zo'n moment gehad en na een klein tijdje was hij weer helemaal bijgedraaid en nu wilt hij heel graag nog een tweede! Bij ons was de leeftijd wel een issue aangezien ik bijna 36 ben en mijn man 40 wordt.

Probeer anders voor jezelf ook eens goede argumenten te bedenken waarmee je dat gesprek met je man/vriend in kunt gaan. Je bent dan misschien "pas" 25 maar de kindjes zouden mooi qua leeftijd bij elkaar kunnen passen. Het zou misschien wat langer kunnen gaan duren voordat je nu zwanger wordt. Jullie zijn er nu klaar voor en kunnen straks als de kinderen groot zijn samen lekker genieten. etc. etc. Allemaal tegen-argumenten die je kan aankaarten om toch voor een tweede te gaan.....

Ik wens je in ieder geval heel veel succes!!

Groetjes,
Rosanne (mv zoontje 17 mnd)

Terug
Bovenaan