Dit valt vies tegen!!!!!

Nou ben bij de gyn geweest.... Dat valt me dus vies tegen. Doordat ze niet meer dan twee keizers op een dag mogen inplannen, mag ik de volle 40 weken blijven lopen.
De datum waarop ze onze meid willen halen is 13 februari..... ECHT NIET!!

De enige datum die ik niet wil en ja hoor, dan ben ik 39 + 6 .... Ik heb dus alle kans dat ik alsnog spontaan ga beginnen en dan op de OK beland. Mijn bekken is te krap en heb al twee keizersnede gehad, mag niet meer spontaan bevallen (kan ook niet) , maar om de zelfde lijdensweg te moeten gaan als de vorige keer heb ik helemaal geen trek in!!!!

Fijn dat er rekening mee gehouden wordt. Ze zouden namelijk met 39 weken halen maar dan is die week de ok vol.

Ik kan alleen maar janken en balen.... Bah bah bah

Oh wat balen voor je zeg! Dat jij de dupe moet worden van een volle ok is echt nonsense zeg!
Wat als je die week spontaan begint en ook op de ok moet bevallen?? Sturen ze je dan naar een ander ziekenhuis? Dat lijkt me sterk.
13 februari staat nu vast dan? Vervelend meid en veel sterkte, en idd misschien in een ander ziekenhuis of gaat dat niet?

xx

Dat is zeker balen. Ik zou ook maar eens kijken of het in ander ziekenhuis kan die je eerder kan helpen want een lijdensweg is ook niks.
Sterkte!
Xx

Wat balen zeg! Is er geen ander ziekenhuis beschikbaar?
En wat is de reden dat je de 13e niet wilt bevallen,behalve dan dat het zo laat in je zwangerschap is?

Ik snap dat je teleurgesteld bent. Misschien dient de baby zich spontaan eerder aan en dan krijg je toch eerder je KS. En je zou het evt. inderdaad nog in een ander zh kunnen proberen. Wie weet, kun je daar wel eerder terecht.

Terug
Bovenaan