dit vind hij helemaal geweldig!!! mischien ook een idee om je kleine rustig te houden......

na een tijdje was goewan-Mats uitgekeken in zijn box we hadden wel af afwisseling door soms de circusgym erin te zetten en dan als hij miepig werd de muziek mobiel.

maar nu hebbben we het ontdekt, goewan_mats wil graag continu aandacht, wij geven hem zoveel mogelijk maar soms willen wij ook even rustig zitten of eten maken ofzo, dus wat hebben wij gedaan

we hebben hem een vriendje gegeven, wel genoemd goewan-mats, ofte wel een passpiegel op zijn box!! hij kan zo letterlijk een uur met zichzelf lachen.

Wat een humor (en een leuke foto voor jullie album).,.. :)
Wat lekker dat je die kleintjes nog kunt foppen he... geweldig en hij maar denken dan ie de hele tijd aandacht krijgt LOL
Kyara is nog altijd gelukkig met haar beertjes/babygym artikelen. Deze hebben savonds rode oortjes van haar geklets, maar mocht het ooit vervelend voor haar worden vind ik dit een super goeie tip!
Hoe oud is jou kleintje ( goewan-mats?)sorry ik weet zijn naam nog wel maar spellen is het probleem....)

Nymue

Ge-wel-dig!
Als ik binnenkort tijd heb, zal ik ook zo'n spiegel kopen! Esther heeft nu een klein spiegeltje in haar box staan, dat vindt ze ook al leuk. Maar dit is natuurlijk veel beter!

Terug
Bovenaan