Dit voelt te goed, dat wordt vast een grote teleurstelling!! twee eisprongen tegelijk??

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Ik heb nu zo'n anderhalve week geleden mijn eisprong gehad. Heel apart, ik voel meestal als ie op knappen staat, en nu was het vrijdags links en zaterdags rechts... Heel gek, net of 't twee keer gebeurde. (Je hoort dat wel eens, dat dit is gebeurt en iemand dus ook twee eitjes bevrucht kan hebben wat dus een tweeling is...)

Nu heb ik allerlei vage dingen, zoals een heel goed gevoel, beetje misselijk soms, kriebels en steekjes in mijn  buik...
Heel gek, maar het voelt tè goed denk ik...
Ik zou het echt mega leuk vinden als ik zwanger zou zijn na ruim 2 jaar, en als het dan een tweeling zou worden, echt leuk. Maar...

Als het nu van 't weekend blijkt dat het niet zo is, en die kans is er dus echt gewoon, dan zal dit echt wel tegen vallen!! Ik kijk weer helemaal rond naar zwanger en baby dingen, en dat had ik een tijdje niet zo. Onze oudste is al weer twee en een half, we zouden het zo leuk vinden als hij een broertje of zusje zou hebben, (of allebei hihi)

Nou meiden, misschien vinden jullie dit wel gezeur, maar is er iemand die dit ook wel eens heeft gehad? twee eisprongen? (want daar lijkt het op)

Ik hoop snel wat van jullie te horen...

Liefs J26 (inmiddels bijna 30)

Tja, dat wordt dan een twee eiige tweeling!
Leuk! Ben er zelf ook een.............heb een broertje!

Het bestaat, twee eisprongen in een. Ik heb het in augustus gehad en was dus ook zwanger van een tweeling, helaas was dat geen goede zwangerschap en ben de vruchtjes een voor een verloren, wat een enorme teleurstelling (gigantisch understatement) was.......Maar van dit verhaal moet je je natuurlijk niets aantrekken!

Ga het beste voor je hopen!! En dat je dan maar snel echt mag gaan shoppen voor je tweede/derde ukkie.........

Groetjes Rimke
nu weer 29+2 weken zwanger

Whow, het kan dus echt...
Nou, we moeten maar afwachten...
Ik verwacht ongeveer zaterdag of zondag de NOD, dus even geduld nog.
En dan weet ik ook nog niet meteen (als ik zwanger zou zijn) of het er twee zijn... Nou ja, even geduld maar...

Groetjes

hoi J

Wat een bijzonder berichtje zeg....
Dat zou wel heel gaaf voor je zijn als je een tweeling kreeg.
je hebt al een kindje van twee heb ik dat goed onthouden(dat geheugen soms....), en schreef je nu dat je al twee jaar bezig bent?? Raaktje je de eerste keer ook niet snel zwanger of wilde je er bewust zo snel voor gaan?

Ik weet eigenlijk niet veel van een tweeling krijgen af, ik weet alleen dat een-eiig erfelijk is en twee-eiig een wondertje van de natuur.
Kan het dan ook zo zijn dat er maar een eitje bevrucht raakt??
En dat je dan bij je NOD een beetje ongesteld raakt van dat ene eitje maar toch zwanger bent.....?? Misschien iets om te onthouden.
Sorry hoor maar dat vraag ik me ineens af!

Ik voel mijn eisprong ook altijd maar aan twee kanten heb ik t nog nooit gevoeld.
Hou ons op de hoogte!

Liefs AnneRobe

Hoi!
Ja, inderdaad, dat zou misschien kunnen, ik zal het eens uitzoeken... Want anders zou je dus denken dat je ongi bent terwijl het andere eitje wel bevrucht is... Of zou je lichaam genoeg hormoon produceren om de rest ook tegen te houden? Zal eens surfen en anders effe ha bellen...
Ik ben echt heel benieuwd hoe ons weekend er uit gaat zien! Met testen wou ik denk ik wel tot dinsdag wachten ofzo, al zo vaak teleurstelling gehad... Da's niet echt leuk...
Ik hou jullie op de hoogte...
Liefs J26

Terug
Bovenaan