Dit weekend NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik ben nieuw op de site. Ik ben de mama van Jesse. Volgende week wordt hij 10 maanden. We zijn nu in ronde 2 voor ons tweede kindje.

Dit weekend heb ik ongeveer mijn NOD. Mijn cyclus is 28 of 29 dagen. Ik  ben pas 3 keer ongesteld geweest na mijn zwangerschap, maar wel meteen regelmatig. Bij Jesse was ik in ronde 8 zwanger.

Zijn er nog andere meiden die dit weekend hun NOD hebben? Kunnen we elkaar op de hoogte houden over het zwanger worden.

Groetjes mama van Jesse

Hoi,

Welkom op de site. Er zijn een heleboel lotgenoten die rond komend weekend NOD hebben (waaronder ik) te vinden onder 14 sept NOD, wie nog meer??

Ik zou daar ook gezellig lezen en reageren als ik jou was!

Groetjes van Saskia

Hoi hoi

Ik ook ik ook ik ook.....
Mijn nod is zondag, op mijn verjaardag. Nou, als die kleine zich op een mooi moment kenbaar wil maken, kan ik geen betere dag verzinnen.
Ik leef dus ook met je mee hoor.
Liefs Annet

quote: wondernetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-09-2005 10:44:48'));

Hoi hoi

Ik ook ik ook ik ook.....
Mijn nod is zondag, op mijn verjaardag. Nou, als die kleine zich op een mooi moment kenbaar wil maken, kan ik geen betere dag verzinnen.
Ik leef dus ook met je mee hoor.
Liefs Annet

Wat leuk dat jullie ook allemaal bijna jullie NOD hebben. Elke keer weer spannend he. En Annet dat zou helemaal geweldig zijn op je verjaardag!
Ik heb vandaag urine laten onderzoeken, steeds buikpijn en vaak plassen en dus een beginnende blaasontsteking. Dit had ook ook toen ik net zwanger was van Jesse en verder nooit, dus wie weet!?!

Groetjes mama van Jesse

Terug
Bovenaan