Dit wil ik even kwijt

A

Anoniem

Guest
Hallo, dit is de eerste keer dat ik op dit forum zit. Ik hoop dat ik een reactie krijg.
Ik ben n.m al ruim 3 weken over tijd. Ik zou al gaan stoppen met de pil om zwanger te raken. Dus de laatste strip zeer onregelmatig geslikt. En toe moest ik ongesteld worden
en werd dat 3 weken geleden dus niet. Sindsdien ben ik last gaan krijgen van allerlei dingen zoals opgezette onderbuik, last van pijnlijke borsten, last van wat stemmingswisselingen, geen zin hebben in mijn ontbijt. Dus ben ik een paar dagen geleden gaan testen. Daar kwam tot mijn teleurstelling niets uit. Dus weer naar de dokter want ik slik de pil al 10 jaar en nog nooit een dag over tijd geweest. De klok kun je er op gelijk zetten. Nu een bloedtest gedaan maar ben nu bang dat daar ook niks uit komt. Wie kan me een beetje helpen,wie heeft hier ervaring mee?
Groeten Jeniffer

Doordat je gestopt bent met de pil moet je lichaam even wennen aan de nieuwe situatie, ikzelf heb dat ook. Ben de eerste ongesteldheid een week over tijd geweest en die er na kwam gewoon wanneer hij moest komen. Dus ik hoop voor je dat het niets ernstigs is maar dat het inderdaad is omdat je lichaam moet ontpillen.
Je hoort veel mensen hier die na het stoppen met de pil een cyclus hebben van 50 dagen of nog meer. Heel vervelend en geen pijl aan te trekken maar het is zo.

We horen het wel als je de uitslag hebt van je bloedtest

succes

Bedankt voor je reactie. Ik word er een beetje gek van.want je wilt graag het nieuws delen. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het ligd aan dat ontpillen. Want ik heb hem wel gwoon geslikt maar zeer onregelmatig, meer niet dan wel. En zo,n zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Ik voel dat ik zwanger ben maar ja. Het werkt niet op je gemoetsrust.
Erg vervelend allemaal. Dit kindje zouvan harte welkom zijn.
Jeniffer

Terug
Bovenaan