Dit wil ik graag kwijt....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn eerste dag laatste menstruatie  was 27 mei en daar kwam ik gek genoeg vandaag pas achter. Toen ik zag dat ik al mijn 6e week inging, had ik zoiets van hmmm, toch maar even een test doen.
En wat bleek.....super zwanger!!! Ha Ha

Ik ben zo blij en mijn partner ook (heb hem net verteld). Juist omdat we het helemaal niet verwachtten. Dit is nl. onze vijfde keer (waarvan vier keer miskraam) en heel raar
maar mijn gevoel is dit keer zeer rustig. Ik voel me anders....ik heb nergens last van alleen een klein beetje gevoelige tepels en wat vaker naar het toilet.

Morgenochtend per direct naar de huisarts want begeleiding is in mijn geval nodig.
Nou, dit wilde ik ff kwijt!

Groetjes

He wat geweldig voor je.Gefeliciteerd.
Ik heb zelf 3 miskramen gehad en ben nu voor de 5e keer zwanger.Ik heb al een zoontje.Ik weet hoe onzeker je je voelt maar fijn dat het goed gaat.Ik had bij de mk zwangerschappen er achteraf ook een rotgevoel bij en bij mijn zoontje en deze niet.Laat je even verder weten hoe het verder gaat.En probeer ondanks de onzekerheid toch een beetje genieten.

Gefeliciteerd.....en laat het deze keer allemaal maar goed gaan!!
Succes morgen bij de huisarts.

Liefs Linda

Hallo allemaal!
Ook ik heb een soortgelijke ervaring als Zuska...
27 mei eerste dag laatste menstruatie...Gingen 15 juni trouwen, bedachten dat we vanaf dan serieus ervoor te gaan, voor een derde kindje.Wat denk je???Gister een test gedaan, was 4 dagen overtijd en ben zwanger!!(Eh ja,  die huwelijksnacht he!!)
Had precies op onze trouwdag een eisprong.Wow!!
Groet  miss mama.

eey miss mama

gefeliciteerd...
en dat is een heel mooi huwelijks kado

ga er lekker van genieten okej

groetjes

Wouw!!!
Allebei van harte gefeliciteerd!!!!
Geniet er lekker van en hou ons van alle inns and outs op de hoogte

Liefs Nika

Terug
Bovenaan