Dit wil ik jullie niet onthouden, moet er zelf weer om lachen (romed test!!)

A

Anoniem

Guest
Nou,

Heb ik dus een serie ovulatietesten besteld die deze maand nog houdbaar zouden moeten zijn, misschien niet zo slim maar ze zijn anders ook zo duur!!!
In ieder geval had mijn vriendin er ook een serie besteld en zij was eerder aan de beurt wat betreft haar cyclus. Al wat er verscheen was een controlestreep dus blijkbaar werkten ze niet meer goed.
Ik dus inmiddels ook aan het testen, opeens dacht ik laat ik het es met water proberen...
wat denken jullie?? Ja, hoor een dikke vette controlestreep, (gelukkig geen teststreep!) Nu, het is voor mij wel duidelijk dat ik die testen dus echt niet weer hoef!!!

Groetjes ineke

Hoi,

Dus die ovulatietesten zijn ook al niet betrouwbaar. Er heeft hier een flinke tijd terug een keer het verhaal gecirculeerd dat iemand haar man een keer over een zwangerschapstest had laten plassen, en dat het ding toen positief uitsloeg! Ik dacht toen gelijk: wel goedkoop, maar dus niet betrouwbaar. Ik heb ze dus niet gekocht van dat merk. Er schijnen meer van dat soort verhalen  te zijn over de Romedtesten.  

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan