Dit wilde ik jullie laten weten ^_^

A

Anoniem

Guest
Mijn man paste gisteren een halve dag op Tara, omdat mijn moeder een lang onderzoek in het ziekenhuis had. En ik wilde jullie laten weten dat het goed ging! Hihihi, weten jullie wat we deden? Maandagavond
rekten we de tijd zo lang mogelijk uit, in de veronderstelling dat Tara
wel laat zou opstaan als ze laat zou gaan slapen
dus om 00:15 uur 's nachts stond de tv nog de Teletubbies af te spelen,
haha (how bad!). Ik werd al moe en mijn ogen vielen telkens dicht. Maar ik werd
elke keer weer wakker gemaakt door Tara's hand die mij in mijn gezicht
sloeg en 'mamaaaaa' riep en dan wees ze naar de tv en riep 'laala',
hihihihi
zij was niet moe hoor, haha. Maar het werkte! Ze sliep pas
tegen 00:45 uur. De volgende ochtend
(gisterochtend dus) vertrok ik om 08:25 uur met mijn fiets naar mijn werk. Ik moest steeds naar de klok kijken
en dacht dan 'nu zal Tara wel wakker zijn, zou ze aan het huilen
zijn?'. Tegen 11 uur kon ik het niet laten en belde naar huis. Mijn man
nam na een tijdje op en ik vroeg hem hoe het ging. 'Goed', was zijn
antwoord. 'En hoe gaat het met Tara? Waar is ze? Heeft ze veel
gehuild?' (ik vuurde veel vragen op hem af, haha). Maar ik was onnodig
zo bezorgd geweest, hij zei dat Tara zo tegen 10 uur opstond en wel een
paar keer 'mama, mama' had geroepen, maar ze had niet gehuild!!!! Ze
dronk haar melk netjes op, liet zich verschonen (heeeeeeeej, de hoeveelste keer is dit nu? :p) en zat naar
Bumba te kijken op tv, terwijl mijn man het ontbijt maakte. Zo lief
allemaal!!! Hij had haar verder nog fruit gegeven en 2 pakjes Dora-koekjes. Ik ben
blij dat het goed gegaan was, trots op mijn man, dat hij het goed gedaan
heeft en ook trots op Tara, dat zij niet had gehuild. Ik maak mezelf
alleen maar bezorgd om iets dat niet zo erg is eigenlijk, haha. En mijn man ook, hij dacht altijd dat Tara veeeeel zou huilen als ze alleen
maar met hem is, maar dat was dus helemaal niet zo!

Lang verhaal geworden, sorry, maar nu weet ik dat ze het beiden aankunnen.

Groetjes,
Shivana

Oh ja, gisteravond zijn we bij mijn ouders gaan eten en toen zei Tara voor het eerst opeens spob bob (=Spongebob  )!.

Nou das heerlijk toch dat het zo goed is gegaan!!!
Kan je tenminste met een gerust hart naar je werk toe!
En toch ook wel leuk dat ze een paar keer mama mama riep, zodat ze je wel echt mist!
xxxjes

Hoi,

Wauw, wat goed van je man en Tara. Wat zal je man trots zijn geweest zeg! Kun jij met een gerust hard de deur uit.

Ik moet wel zeggen dat het bij onze kinderen niet werkt hoor; later naar bed, dus 's morgens later wakker. Die melden zich gewoon op de tijd dat ze altijd wakker worden!

x miranda

Hoi Shivana,
ik heb even een vraagje, hoe laat gaat Tara normaal gesproken naar bed? ik vind 00:45u nogal laat. Ik begrijp dat je dit hebt gedaan zodat ze dan zou uitslapen maar toch.
In ieder geval is het dus goed gegaan met papa,gelukkig maar.
Nou groetjes van Sonja.

Hoi Shivana,

Ik ben net als Sonja erg benieuwd hoelaat Tara normaal naar bed gaat, vind na middernacht wel erg laat voor een klein meisje.

Verder ben ik benieuwd of papa wel vaker oppast, zoals je het omschrijft lijkt het een unicum.

gr  

Ja, ik ben inderdaad erg trots op mijn man en dochter

@ Sonja en Marielle: Tara heeft nooit vroeg geslapen, ze gaat meestal tussen 22:15 - 22:45 uur naar bed en staat tegen 7:40 uur op. 00:45 uur is wel erg laat, ik weet het Ze slaapt verder in de middag ca. 2 - 2,5 uur en vaak ook van 18:00 uur tot 20:00 uur.

Terug
Bovenaan