A
Anoniem
Guest
vrijdag was ik bij de arts. gezien meerdere vragen op het forum, over mensen die deze maand opeens een andere cyclus hebben, vroeg ik de arts, hoe dat kan dat precies nu meerdere vrouwen een andere cyclus hebben dan normaal, en ze zei dat dit heel goed kan komen door je weersverandering, we hbben langere periode sneeuw en kou gehad en nu slaat dat om, zon, warmer alles begint te groeien, veel mensen worden hier vrolijk van en het lichaam reageerd hier ook op, omdat je lichaam anders gaat reageren kan je cyclus ook wat afwijken.
ik vond het opzich wel heel logisch klinken, net als wanneer je erg gestrest bent, dan kan het ook veranderen, ik ben benieuwd hoe het bij mij uitpakt volgende week. heb niet het gevoel gehad dat ik een iesprong heb gehad, (zou vast wel gebeurd zijn) maar meestal (denk ik het te)voelen
ik vond het opzich wel heel logisch klinken, net als wanneer je erg gestrest bent, dan kan het ook veranderen, ik ben benieuwd hoe het bij mij uitpakt volgende week. heb niet het gevoel gehad dat ik een iesprong heb gehad, (zou vast wel gebeurd zijn) maar meestal (denk ik het te)voelen