Diverse babyspullen te koop

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Met 2 kindjes is ons gezin compleet. Daarom verkopen wij ook een aantal van onze babyspullen. Het gaat om een thermobad met standaard, waskom, kapset, manicurenset, combibox en een  waskussen. Dit alles is van Bébé-jou, de serie Max in het abrikoos. Verder heb ik Avent flessenwarmer, Belly Babywarmer, ophangnet met 6 gaten in het oranje en een klamboe met bijpassend dekbedhoes en kussensloop van Anel, serie Piecca Orange.
Mocht er belangstelling voor zijn kan ik foto's mailen.

Groet,
Wendy

Hi Mama van M,

Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat je topic in het verkeerde deel van het forum staat. Hier zijn bijna alle meiden druk aan het hopen op een zwangerschap. Het aanbieden van babyspullen is dus nog niet aan de orde en kan gevoelig liggen bij meiden zoals ik die vandaag hebben gehoord dat de kans op een eigen kindje minimaal zal zijn...

Fren

Hoi Fren,

Ik begrijp je heel goed. Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de moderator om de discussie te laten verwijderen.
Sterkte.

Groet mamavanm

Hoi,

Inderdaad zijn dit soort topics niet toe gestaan, zoals jullie weten.
Ik heb geprobeerd hem te verwijderen maar op een of andere manier zit er een fout op de pagina. Daarom laat ik er iemand anders naar kijken dus het kan nog even duren.

Groetjes,

JGmom05

Terug
Bovenaan