Diverse gevoelens

<p>Wij zijn eind oktober tot de conclusie gekomen dat wij er klaar voor zijn. De pil de deur uit en we zien het wel.</p><p>Na een paar dagen wat bloed verlies, wachtend op de eerste echte menstruatie... na 46 dagen was ik dan ongesteld. Maar 3 dagen licht bloedverlies gehad.. wat heb ik mij deze 1,5 maand ellendig gevoeld; hoofdpijn, buikpijn, maagzuur, gevoelige borsten, duizelig.</p><p>na mijn menstruatie zijn we nu 2,5 week verder. Maagzuur speelt weer licht op, soms ineens duizelig.</p><p>Ik weet nog niet echt de lengtes van mijn cyclus.</p><p>Wat zijn jullie ervaringen de eerste maanden na het stoppen met de pil? Gebruiken jullie ovulatietesten? </p><p>Toch blijft het een gek idee, je zegt tegen elkaar, het komt wanneer het komt, maar stiekem houdt het je wel bezig...</p>
 
Ik heb ook veel last gehad van het "ontpillen". Mijn lichaam was totaal van slag en ik voelde me ook niet goed. Cyclus kwam ook zeer traag op gang, de 1e was pas na 95 dagen. Daarna 31 en toen 38. Nu zit ik op dag 37 en komt 1 dezer dagen mijn menstruatie (of niet natuurlijk wat ik hoop :)). Dus ik ben nu weer aardig regelmatig. Ik wilde ook het liefst z.s.m. maar doordat mijn lichaam zo raar deed heb ik echt even een aantal cyclussen gewacht. Deze 4e cyclus "zijn we er echt voor gegaan". Ik voel altijd goed mijn eisprong dus heb geen testen nodig in principe. Wel denk ik dat ik (als het nu niet raak is) er de volgende ronde mee ga starten om nog preciezer alles in beeld te krijgen. Ik zou als ik jou was niet te snel starten met die testjes, het houdt je zó bezig en op die manier nog meer. Ik zou je lichaam eerst even een aantal maanden de tijd gunnen om te "ontpillen", gezien uit mijn eigen ervaring.
 
Je verhaal klinkt een beetje als het mijne.hier na het stoppen vd pil begin september, half oktober menstruatie dacht ik. Ook kort 3-4 dagen met licht bloedverlies. En hele gevoelige borsten, snel opgeblazen gevoel. Half november geen menstruatie, gekozen om zwangerschapstest te doen en deze was positief.op dit moment 14 weken zwanger?
 
@mientjeeee misschien wel het beste inderdaad. Kan het soms onwijs goed loslaten maar toch.@danielletom ik wacht nu ook op de volgende menstruatie. Sinds gister erg opgeblazen gevoel en veel maagzuur.... heel veel maagzuur. Jij gefeliciteerd!!! Ik wacht netjes af...
 
Ik vond het ontpillen echt vreselijk. Ik heb volgens mij 6 maanden/rondjes echt knalpijnlijke borsten gehad. Hij hoefde er maar naar te kijken en ik gilde al van de pijn?. Elke ronde zo'n 3 weken pijn. Ik heb een cyclus van 42 dagen gehad, 25, 36.En na een maand kwam mijn rugacne weer terug. Ook enorm pijnlijk. Ben in 2010 ontpild en heb nog steeds wel last van rugacne ?
 
Terug
Bovenaan