diverse vragen

Hoi ik heb een zoon van 4 weken en drinkt goed.. het gaat ook buiten zijn darmkrampjes om goed met hem. Nou heb ik een vraag. Hij is vaak na het eten erg tevreden, maar er zijn ook momenten dat hij het op brullen zet zodra hij net vijf minuten zijn flesje op heeft. Ik vraag me af of hij dan pijn heeft want het is het zelfde huiltje als bij krampjes! Nou is het zo dat hij niet vaak terug geeft en als dat wel zo is dan is dat onze eigen schuld want dan zijn we gewoon te vroeg opgestaan om dingen te gaan doen met die kleine in ons arm. Nu is het zo dat hij wel eens een uur later dan de fles een beetje terug geeft maar dit is geen melk, dit lijkt wel water. Ik maak me wel een beetje zorgen..is het gewoon verdunde melk dat eruit komt? van de week is hij erg verkouden geweest en gister kwam er dus weer een beetje van dat doorzichtige kwijl teru met wat slijm (snot).. Kan het uit de longetjes komen?? wie heeft hier wat info over og wat tips?
alvast bedankt.
groetjes
 
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk naar je reacties want mijn dochtertje van 6 weken doet dat ook. Ze begint dan ook soms vrij snel na de fles te huilen en er komt geen boertje, alsof het dan pijn doet om te boeren. Kleine beetjes melk spuugt ze ook en wanneer dat wat later is, ook als een soort water. Wat ik denk is dat bijna alle babytjes dat hebben. Dat klepje tussen maag en slokdarm is nog niet helemaal gesloten en dan komt er snel wat voeding terug.
 
Het kunnen best krampjes zijn hoor, onze zoon huilde ook veel zo'n 5 minuten tot kwartier na z'n flesje. Het kan ook een boer zijn. Die kunnen ook behoorlijk dwars zitten. Nu (hij is bijna 8 weken) is het een stuk minder geworden! Volhouden dus.
Succes!
 
Terug
Bovenaan