djaimy krijgt vanmiddag zijn 1e prikje!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo

wat spannend zeg zo dat 1e prikje. ik ben bebieuwd hoe het gaat en vooral daarna met eten en slapen enzo. djaimy ligt namelijk ingebakerd maar dat mag nu 24 uur niet na de prik. dus ik wacht maar af hoe het gaat.

zijn er al bij die al de 1e prikje hebben gehad en hoe ging dat?

groetjes angela

Miscchien een aantal tips.

Neem een koud nat washandje mee om na de prik te koelen (tegen opzetten)
Wrijf na de prik goed de vloeistof door de beentjes. Maak ook even de fietsbeweging voorzichtig!

Het helpt allemaal! En heb je zetpilletjes in huis (voor het geval dat). Je kunt ze bij de apotheek halen 60 mg.

Ik moet maandag.....1e prikjes bij Rik!
Laat even weten hoe het bij jou is gegaan!!

Succes XX Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Angela,

Emma kreeg gisteren haar tweede prikjes. Bij de eerse keer, schreeuwde ze eerst alles bij elkaar. De rest van de dag was ze heel slaperig.
Gisteren had ik haar van tevoren alvast een zetpil gegeven, en weer schreeuwde ze alles bijelkaar. De rest van de dag was ze weer slaperig. Verder had ze beide keren dus weinig-geen last.

Dus je kunt evt. alvast een zetpil geven.

Succes , Groetjes Marieke m v Emma 3-6

Hoi,

meryem heeft gister haar tweede set prikjes gehad bij de eerste x gilde ze even behoorlijk maar gister vond de kinderarts haar ontzettend stoer bij de eerste huilde ze helemaal niet en de tweede eventjes heb van tevoren zetpilletje gegeven, ze heeft geen koorts of andere bijwerkingen gehad.

groetjes Bianca

hi

ik heb idd zetpillen in huis maar hoever van te voren moet/kan ik die geven we moeten om tien voor 2 als ik hem dan om ong half 2 geef werkt hij dan nog als ze de prik krijgt?

en bedankt voor de andere tips zal ik allemaal proberen en dan horen jullie straks hoe het is gegaan

groetjes angela

hallo

nou we zijn geweest hoor. het viel allemaal mee. hij was al wel aan het huilen vooraf omdat ik hem wakker heb moeten maken (en hij is al 2 dagen niet echt in zijn hummetje wet niet precies wat hij heeft geen koorts ofzo maar wil niet altijd meer n de box liggen of ergens anders begint dan gelijk te huilen en dan daarna lukt het meestal wel maar dat is een ander verhaal)  maar hij huilde even bij de prik zetten maar daarna tut erin en hij ging weer verder slapen in mijn armen. hij was ook weer flink gegroeit. 800 gram in 3 weken en 2 cm. hij weegt nu 4800 gr en is 53,5 cm.

en hij ligt nu lekker in de bakerzak te slapen want inbakeren mag niet en met de slaapzak is toch teveel vrijheid voor zijn armpjes en maakte hij zich weer wakker dus nu ligt hij in de bakerzak.

groetjes angela

Terug
Bovenaan