djayden gaan ze 23aug weer proberen te opereren

zoals de meeste dames wel weten zou djayden in juni geopereerd worden aan zn neus amandelen en buisjes.
helaas is toen tijdens het voorbereiden van de ok het helemaal fout gegaan zn luchtpijp was volledig dicht geklapt en hij kreeg dus geen zuurstof meer binnen

waarschijnlijk is dit door zn astma gekomen kinderen hebben gevoelige luchtwegen en met een astmatishe aandoening dus nog erger dit was waarschijnlijk bij djayden ook het geval maar omdat hij bijna elke week een oorontsteking heeft en dan nog hevig ook moet hij echt geholpen worden zn neus amandel is veeeeeeeeeel te groot waardoor hij ook nog eens geen adem/lucht krijgt door zn neus

elke avond is het raak hij word heel boos als hij ligt,zn bedje staat al aan een kant omhoog zetpillen niks helpt meer
nu moet hij 23aug dus weer maar vind het wel heel eng ja je weet nu hoe het de vorige keer ging dus pfff als ik eraan denk alleen al

zijn er nog meer ouders die dit helaas hebben meegemaakt

Hoi,

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar ze weten zelf wat er mis is gegaan de vorige keer en kunnen ze daar dus rekening mee houden, hopelijk gaat het dit keer soepel en heeft hij eindelijk geen last meer na de operatie, want dit is natuurlijk ook erg zielig!
Ik heb wel al een aantal operaties meegemaakt, maar gelukkig nooit zoiets, zal een enorm machteloos gevoel geven.
Veel succes en sterkte de 23e!
Wat ik trouwens altijd doe is een kaarsje aansteken, daarbij zeg ik dan waarvoor het kaarsje is: bijv dit kaarsje is voor mijn zoon, dat de operatie goed en soepel verloopt.
Stom misschien maar ik geloof echt dat het werkt!!
Hoelaat is de operatie?? kan ik er ook 1 aansteken voor je manneke!

Liefs MJ

Hoi hoi,

Myrthe is nu 2x geopereeerd, dat was al eng genoeg. Gelukkig voor ons heeft ze niet zoiets als jouw manneke meegemaakt.
Ik snap best dat je dat doodeng vind.
Zoals MJ al schreef weten ze waar het aan lag, dus kunnen ze er nu meer rekening meehouden.

Heel veel sterkte de 23e.

Liefs

Hallo patricia

Milton heeft ook astma en is ook geopereerd aan zijn amandelen keel en neus en dat is gelukkig goed gegaan.
Ik begrijp heel goed dat je het eng vind maar het kan dus wel goed gaan.
Wat ik wel heb begrepen als ze nog zo klein zijn dat het terug kan groeien en dat ze nog een keer geopereerd moeten worden. Er was toen een jongetje van anderhalf en die zijn moeder vertelde dat. Of het waar is weet ik niet omdat Milton natuurlijk al ouder was.
HEY sterkte maar het gaat goed komen meid.

groetjes lisette

@mj we weten helaas nog geen tijd weet wel dat het een middag programma is en de donderdag ervoor mogen we bellen ivm tijd enzo tnx dat je een kaarsje voor hem wilt aansteken(L)

@lis

klopt dit hebben ze ons ook verteld dat de kans groter is dat het weer terug groeit naar een paar jaar maargoed dan is hij wel weer paar jaar verder en sterker dus

caithlyn is ook aan keel&neus`geholpen bij djayden wilde ze met de keelamandelen wachten al moet dit dus wel gebeuren zeggen ze alleen dan misschien volgend jaar

liefss

heyhey

hier geen ervaring met operaties (ff afkloppen)
maar ik wil je wel op t hart drukken:
hoe eng t ook is, hoeveel angsten je ook hebt (allemaal terecht hoor)
laat die operatie wel doorgaan!
mijn nichtje had ook ontzettend vaak een oorontsteking. ze kreeg elke keer maar weer antibiotica mee van de huisarts.
op een gegeven moment was ze het zat, blijkt haar hele gehoorgang beschadigt te zijn van die oorontsteking.
gevolg: zo goed als doof!

we gaan allemaal duimen dat het nu goed gaat met djayden.
alvast heel veel succes en sterkte.
liefs, do

Terug
Bovenaan