DKTP prik

Ik wil even een tip met jullie delen.
Als je kindje de prikken krijgt kun je de beentjes insmeren met Arnicazalf(op beide beentjes bovenin) het liefst 24 uur van ten voren zodat het goed in kan werken. Dit verminderd de stijfheid van de beentjes waardoor je baby minder pijn heeft met bewegen ,ikzelf heb dit ook gedaan bij mijn dochterje en het hielp perfect. Trouwens het is overal goed voor bv bij blauwe plekken of kneuzingen. probeer het eens!
 
goede tip,ik gaf haar altijd een zetpilletje van te voren,een lichte van 60mg hielp ook altijd goed,ze heeft al 3 prikken gehad en nooit geen last gehad.
Mijn man en ik noemen de arnicazalf altijd de CRASH zalf,zodra ze valt en de plek wordt rood/blauw smeren we haar altijd in en de volgende dag is hij weg,al hoewel vandaag viel ze wel eruuug hard,ik weet niet of de zalf zal helpen voor een blauw oog,ben benieuwd morgen,maar bedankt voor de tip,ik ga hem zeker gebruiken,vooral voor de stereoprik binnenkort.
groeten carolien
 
NEEEEE!!!!
Arnica zalf mag je nooit op een plek doen waar geprikt wordt of op wondjes.
Je kan daar namelijk wondroos van krijgen. Ken iemand die dat ook gehad heeft.
en geloof me dan heb je liever een kindje die wat last van haar been heeft.
Gewoon een zetpil en de plek koelen.
 
Je moet het ook niet na de prik doen maar een dag van te voren, zodat de huid/spieren soepel worden. Of mag dit niet. Ben met wondroos in combinatie met Arnica niet bekend.
Gr. Sannie
 
Oh... Ik dacht na de prik dat doen namenlijk ook heel veel mensen.
Sorry misverstandje.
Voor de prik kan het natuurlijk geen kwaad.
Nou ga ik het toch eens uitproberen.
 
Terug
Bovenaan