DKTP-prik

Hallo,

Mijn zoontje van 11 maanden heeft afgelopen dinsdag zijn 4e DKTP-prik gekregen. Hij is daar ook de dag erna nog wat ziekjes van geweest. Donderdagochtend wilde hij zijn slaapje niet doen en merkte ik dat zijn huiltje niet was omdat hij ziek was, want dat was voorbij. Hij was aan het dwingelanden. Als ik hem even liet spelen zag ik meteen weer een glimlach verschijnen.

's avonds heeft hij de laatste dagen dezelfde huilen.

Vanmiddag bleef hij maar huilen. Zodra hij uit zijn kamertje is houdt hij op met huilen en zodra ik hem zijn kamertje indraag begint het weer even hard.

Hij heeft in die 11 maanden nog nooit zo gedaan. Het is echt sinds de prik. Zou het kunnen dat die chemicaliën in de prik invloed hebben op zijn gedrag op lange termijn?
Herkent iemand een verandering in gedrag een paar dagen na de prik?
 
Hoi Jacqueline, ik heb ook een zoontje van (bijna) 11 mnd. (en ik heet ook Jacqueline) Hij krijgt op 8 nov. de prik, ik kan je dus nog niks vertellen maar hou het in de gaten en meld me als ik ook veranderingen in het gedrag opmerk. Ik vind die prikken toch wel iets om in de gaten te houden!
groetjes
 
Hoi,

Mijn dochtertje van nu 5 maanden is na de 3e prik ook een paar dagen van slag geweest. Bij de 1e prik heeft ze alleen dezelfde avond veel gehuild, bij de 2e had ze helemaal niets maar na de 3e had ze dus alle bijna bijwerkingen die werden genoemd en had ik pas na een week het idee dat ze weer een beetje 'normaal' is. Het kan best toeval zijn maar ik had zelfs de nieuwe prikken gekocht omdat ze minder bijwerkingen zou geven maar of dat nou zo is?!

In elk geval heeft je zoontje nu de 4 prikken gehad......
 
kan het misschien zijn dat hij door heeft dat als je hem troost toen hij ziek was van de prik hij dit onthouden heeft??
ik zelf heb er nog geen ervaring in want onze zoon is nu 5 maanden maar mijn moeder zei afgelopen week nog, als we iets groter zijn hoef je ze bijvoorbeeld alleen maar snachts 2 x in je bed te liggen als ze huilen en ze weten het..

ik hoop dat je eruit komt en dat het snel weer goed gaat.


 
Terug
Bovenaan