DNA test....

Hoi,

Misschien dat je vriendin daarover bij haar huisarts terecht kan. Ik zou het verder niet weten, misschien dat de huisarts weet hoe dat werkt.

Succes!

Groet, Anouk
 
Dit is laatst een aantal keren in het nieuws geweest.
En ik   meen dat ik gelezen had dat dat inderdaad kan, en er zijn zelfs soort van thuistesten te koop. Hoe betrouwbaar die zijn weet ik niet. Ik weet er verder eigenlijk helemaal niets van, want zelf heb ik niet te maken met zo'n situatie.

Of het echt wettelijk allemaal al geregeld is weet ik niet, maar er gaat wel een discussie rond. Voorheen was het in ieder geval zo dat de man een verzoek bij de rechtbank moest indienen als de moeder geen toestemming gaf.

Succes er mee.

Miep
 
Er zijn idd 'thuistesten' te verkrijgen.

Ik geloof dat er op www.baby.pagina.nl een link staat naar een site waar je die testen kan bestellen. Ik heb daar eens een keer ingelogd omdat ik het interessant vind, die onderzoeken e.d.

Er stond bij dat degene waarvan het dna werd onderzocht wel toestemming moest geven. (maar als je dit echt niet wilt zou je misschien een handtekening kunnen vervalsen, al is dit natuurlijk niet heeeeel erg netjes)  

Groetjes!
 






http://www.mv-genetix.de/papaveris.nl/







dit is dus de link naar die site...

Je kan er ook komen via baby.pagina.nl

onder de kop:           papa (of zoiets)

 klikken op:                    ben ik de vader??
 
Terug
Bovenaan