Do, nog één nachtje

Nou meid nog één nachtje en dan weet je waarschijnlijk of jullie er een meid of een jongen bij krijgen. Ik zeg een jongen!! Hoe laat moet je?? Ik ben echt benieuwd!!

Geniet van het spieken.

Groetjes en een dikke knuffel
Suus

heyhey

ja nog maar 1 nachtje :D
maar t is een beetje heel erg tegenstrijdig allemaal.
mn moeder moet om 10 voor 2 in t ziekenhuis zijn en ik om 10 voor half 3 bij de vk.
nou, hopelijk komen we allebij de gebouwen uit met goed nieuws :D
ik met t nieuws dat mn kindje gezond is,
mn moeder met het nieuws dat ze geen borstkanker heeft.
daar gaan we gewoon vanuit :D
komt helemaal goed.
en hopelijk krijgen we idd ook t geslacht te zien :D

kijken wie er allemaal gelijk hebben hahaha
moet wel zeggen dat er ontzettend veel op jongentje gestemd is op mn poll hahahaha.

dank je wel!!!

je hoort t morgen van me :D
probeer zo snel mogenlijk op t forum te komen morgen, maar als we goed nieuws hebben gehad, denk ik dat we eerst ff t winkelcentrum leeg gaan shoppen hahahaha.

liefs, do

Ha ha, deed ik ook altijd...meteen naar de winkels!!!!
Ik denk dat t een meisje is, maar hoop vooral op een gezond kindje en duim keihard voor je moeder.
Groetjes Roos.

Ik moest er toevallig de afgelopen paar dagen al aan denken, als ik meer tijd had gehad had ik zelf een topic geopend over jouw 20 weken echo. Ik wist alleen niet meer precies welke dag het was. Morgen dus! Heel veel succes en hopelijk toch ook wel plezier.
En ook veel sterkte met je moeder, ik heb het ook van dichtbij meegemaakt. Weet dus hoe naar die onzekerheid is.
Natuurlijk hoor ik graag snel hoe het bij allebei is gegaan, maar nog liever hoop ik dat je eerst enorm kan gaan shoppen en daarom pas laat kan reageren ;-)

Hey Do,

Heel veel geluk en plezier morgen en ook sterkte voor je moeder!
Wij zijn er gisteren achter gekomen dat mijn schoonmoeder gelukkig geen borstkanker bleek te hebben, ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie net zulk goed nieuws krijgen!

Liefs en dikke kussen Monica

Hoi Do,
ik zat idd net te denken dat jouw echo en het onderzoek van je moeder dan dus op dezelfde dag zijn. Dubbel hoor...
Nou hopelijk allebei inderdaad met leuk nieuws naar huis.
Ik heb op je poll op voor een jongen gestemd, haha.
Nou, veel plezier met de echo!!
Ik heb morgen een hele lang werkdag, maar duik dan toch nog even het forum op om jouw nieuws te lezen :)

Groetjes, Bianca

Hoi,

Nou ik denk ook een jongetje!! Spannend!!
Maakt ook verder niet uit he,,heel veel plezier,,altijd fijn om de kleine kruimel te kunnen bekijken!
En veel succes voor je moeder.
Liefs MJ

Terug
Bovenaan