@do (pluisje)

haihai

ik zou je nog even op de hoogte houden omtrent t huis....

we hebben hem!!!!!!!!

we gaan verhuizen naar rozenburg. wanneer is nog niet bekend want t huis moet eerst gerenoveerd worden maar t huis is ons al toegezegd!

pfff ben zo blij he! weg muizen, weg ratten, weg slechte buurt, weg rot school, weg rot huis, weg huisjesmelker woooohoooooohhh!!!!!!

nu dus op ons gemakje inpakken. ik zelf verwacht begin januari de sleutel te krijgen.

maandag horen we meer. dan hebben we met de makelaar afgesproken.

liefs, do

Gefeliciteerd! Klussen met een dikke buik! :D Alles beter dan de omschrijving die je gaf... Succes in ieder geval!!
Liefs

Hey Do

Wat goed!!!! Gefeliciteerd joh, ik ben echt blij voor jullie! Succes met inpakken en klussen straks. Mij valt het erg zwaar moet ik zeggen maar goed wat niet is dat is niet dan doen we er maar wat langer over toch.

liefs Do

dank jullie wel allemaal :D

heb vandaag al behoorlijk wat dozen ingepakt :p
morgen weer verder.
ik weet hoe ik me nu voel, maar ik weet niet hoe ik me over een maand voel.
bij mn meiden liep ik nu al met bekkeninstabiliteit.
mn lichaam kan het extra gewicht niet aan (bij de oudste van 48 naar 68 kilo, de 2e van 50 naar 68 kilo) dus tis nu maar afwachten wanneer het nu komt. mn buik is echt letterlijk van niks naar alles aan het gaan nu. 2 weken geleden had ik nog helemaal geen buik en nu heb ik echt een grote ronde buik!
dus toch maar snel alles een beetje inpakken wat ik toch niet nodig heb. mocht ik dan klachten krijgen, kan ik het wat rustiger aan gaan doen.

de grootste prioriteiten in het huis straks zijn de woonkamer en de meiden kamers. mijn slaapkamer en de babykamer is latere zorg. 4 feb wordt de oudste nl 4 jaar en dan hopen we toch echt al over te zijn. hoewel t eraan ligt natuurlijk wanneer we precies de sleutel krijgen!

we gaan een spannende periode tegemoet maar wel een periode waar ik al 2 jaar op wacht :D

het is het perfecte moment om nu te verhuizen.

verhuizen, de oudste naar de basisschool, lekker wennen aan het huisje, aan de buurt enz en dan de baby kamer gaan doen en wachten op de komst vn de kleine.
en als die in april is geboren, kunnen we lekker de zomer in...... in de tuin!!!!! wooooohhh!!!!

mn droom is uitgekomen :D mijn laatste droom is uitgekomen!
als kind riep ik al: ik wil later een lieve man, met hem wil ik trouwen, kinderen krijgen, ik wil een auto en een eengezinswoning.
ik heb het nu allemaal!!!!
ben gewoon zo gelukkig (L)

nou, ik ga mn mandje in :D

liefs, do

Terug
Bovenaan