hey suus
wat lief dat je aan me denkt

zat toevallig ook net aan jou te denken, dat jij maandag je echo hebt gehad.
jammer dat er nog geen hartje was te zien, maar wel beter dat je binnenkort nog een keer mag om je hummeltje te bewonderen. heel veel plezier!
met mij gaat het niet zo goed.
nathalia is een paar dagen naar mn ouders toe omdat ik het even niet meer trok.
was alleen maar aan het huilen huilen en nog eens huilen.
mn bloedwaarde was weer heel hoog, zoals ik je vertelde.
ik heb een echo gehad en er was niks te zien, dus zijn ze verder gaan zoeken.
en ja hoor, de foetus is gevonden. tegen mn eierstok aan.
godzijdank zijn we er nu op tijd bij. het was nog heel klein.
als het volgende week nog niet uit zichzelf heeft losgelaten, word ik geopereerd.
de foetus word dan weg gehaald.
1 voordeel is: omdat we er zo vroeg bij zijn, heeft dit geen verdere inpact op mn lichaam.
ik heb wel aan de arts gevraagd hoe het kan dat i kdoor meerdere artsen onvruchtbaar ben verklaard en toch 3 keer zwanger kan raken.
zijn antwoord was heel koel: nou, ik zie het.
dus ik zeg: wat bedoeld u? zegt hij weer, nou, je bent 3 keer zwanger geweest, waarvan 2 keer fout. ik weer: ja maar dat betekent toch dat ik niet onvruchtbaar ben, ondanks dat het 2 keer fout zit? er is dan toch nog wel een kans dat ik nog een kindje op de wereld kan zetten? zegt hij weer heel koel: ja, dat kan je, zoals je zelf ziet wat je hebt er al 1. wat een k*zak zeg! de rest van de tijd heb ik niks meer tegen hem gezegd. en volgende week krijg ik een andere arts, die me hopelijk wel gewoon antwoord kan geven op mijn vragen.
sorry, heel lang verhaal, maar ben wel even blij dat ik het van me af kon schrijven.
meid, zit nou niet over mij in, dat komt helemaal goed.
denk lekker aan je kleintje en je hummeltje in je buikje

geniet daar lekker van he.
nogmaals bedankt voor je berichtje, doet me echt heel erg goed.
xxx do