Do

A

Anoniem

Guest
Hey meis,

Hoe gaat het nou met je??
Weet je al wat meer? Ik hoop nog steeds op goed nieuws.......
Ik denk iig aan je.

Groetjes Suus

hey suus

wat lief dat je aan me denkt :)
zat toevallig ook net aan jou te denken, dat jij maandag je echo hebt gehad.
jammer dat er nog geen hartje was te zien, maar wel beter dat je binnenkort nog een keer mag om je hummeltje te bewonderen. heel veel plezier!

met mij gaat het niet zo goed.
nathalia is een paar dagen naar mn ouders toe omdat ik het even niet meer trok.
was alleen maar aan het huilen huilen en nog eens huilen.

mn bloedwaarde was weer heel hoog, zoals ik je vertelde.
ik heb een echo gehad en er was niks te zien, dus zijn ze verder gaan zoeken.
en ja hoor, de foetus is gevonden. tegen mn eierstok aan.
godzijdank zijn we er nu op tijd bij. het was nog heel klein.
als het volgende week nog niet uit zichzelf heeft losgelaten, word ik geopereerd.
de foetus word dan weg gehaald.
1 voordeel is: omdat we er zo vroeg bij zijn, heeft dit geen verdere inpact op mn lichaam.

ik heb wel aan de arts gevraagd hoe het kan dat i kdoor meerdere artsen onvruchtbaar ben verklaard en toch 3 keer zwanger kan raken.
zijn antwoord was heel koel: nou, ik zie het.
dus ik zeg: wat bedoeld u? zegt hij weer, nou, je bent 3 keer zwanger geweest, waarvan 2 keer fout. ik weer: ja maar dat betekent toch dat ik niet onvruchtbaar ben, ondanks dat het 2 keer fout zit? er is dan toch nog wel een kans dat ik nog een kindje op de wereld kan zetten? zegt hij weer heel koel: ja, dat kan je, zoals je zelf ziet wat je hebt er al 1. wat een k*zak zeg! de rest van de tijd heb ik niks meer tegen hem gezegd. en volgende week krijg ik een andere arts, die me hopelijk wel gewoon antwoord kan geven op mijn vragen.

sorry, heel lang verhaal, maar ben wel even blij dat ik het van me af kon schrijven.

meid, zit nou niet over mij in, dat komt helemaal goed.
denk lekker aan je kleintje en je hummeltje in je buikje :D
geniet daar lekker van he.
nogmaals bedankt voor je berichtje, doet me echt heel erg goed.

xxx do

Hoi Do,

Sorry dat ik even meelees, wat erg voor je, hoop dat je een operatie bespaard blijft..
En idd wat een k...zak, waarom word zo iemand arts???
Maar vind wel dat je gelijk hebt je kunt toch niet onvruchtbaar zijn als je dit drie keer gebeurd en 1 daarvan met zo'n mooie afloop!
Hoop voor je dat het de volgende keer allemaal goed gaat!
Sterkte en succes de komende weken!

Liefs MJ

Hoi Do,
Ook ik las mee....heftig nieuws....
Wens je alle sterkte de komende tijd....
En inderdaad belachelijk hoe die arts reageerde...Het lijkt wel alsof gynaecologen alleen op medisch gebied jarenlang worden opgeleid, maar hoe ze met patienten om moeten gaan, met dit soort emoties....daar kunnen ze totaal niets mee...
Ik heb nu 3 meiden en 3 keer praktisch om en om een miskraam gehad.Na de 1e miskraam, tevens m'n allereerste zwangerschap zeiden ze ook (veel te opgewekt):
'Maar nu weten we wel dat je niet onvruchtbaar bent.'Nou, daar heb je wat aan, als je net je mini kindje verloren hebt.....Tact kennen veel gynaecologen volgens mij niet...
Succes met verwerken, hier kan je altijd terecht he als je wat kwijt wilt...
Groetjes Roos.

Hey lieve Do,

Hoe gaat het nou?

Wat vind ik dit nou erg zeg!!!
Je wilde het zo graag!!
En op de manier hoe de artsen je behandelen, maakt het er niet makkelijker op.
Ik kan je nu wel allemaal wonderverhalen gaan vertellen, waarbij mensen wel zwanger raakte, waaronder ikzelf, maar daar zit je nu niet op te wachten. Maar ik wil je wel zeggen, dat het gewoon gebeurd.
Dus neem de tijd om dit te verwerken, en geniet van je kleine meid.
Maar laat je niets wijsmaken.
Als jullie nog een kindje willen, zou ik niet opgeven.....

Ik denk aan je en zoals hier onder al beschreven is, je kan je hart hier altijd luchten.
Ik zal je verhaal altijd lezen en reageren!!!

Sterkte
Veel liefs Suus

Hey meis,

Ook ik las even mee, wat een heftig verhaal!!! Wil je even heeel veel sterkte wensen en hoop dat je een operatie bespaart blijft. Maak je zo iets mee, en dan reageert je arts ook nog zo. Hoop dat je bij de andere arts op meer begrip kan rekenen en dat je antwoord krijgt op je vragen.
Sterkte meis,
Liefs,
Karlien

Terug
Bovenaan