A
Anoniem
Guest
Hoe is het trouwens met Nathalia hoelang geleden heeft ze nou de bmr vaccinatie gehad.Heeft ze er last van gehad. Ik hoop het niet voor jullie. Ik weet nog goed dat ik met Milton altijd zoveel moeite had met die vaccinatie ik zat dan met tranen in mijn ogen ondertussen heb ik het niet meer.
En voor de rest alles goed. Hier wel milton is helemaal zindelijk ook de nacht. Shanice is bezig met loslopen zo leuk en ze kletst veel ook aan de telefoon hihih.
Als ze dan pappa spreek roept ze ai en ze riep gisteren mil baby . Milton was stout geweest en aan het huilen toen ze dat riep wij kwamen niet meer bij van het lachen.
Het lijkt momenteel of ze al dreads heeft met de bos haar hihihi.
Ik hik er wel tegen aan om met milton weer naar het ziekenhuis te gaan wat voor bericht krijgen we dan weer .
groetjes lisette
En voor de rest alles goed. Hier wel milton is helemaal zindelijk ook de nacht. Shanice is bezig met loslopen zo leuk en ze kletst veel ook aan de telefoon hihih.
Als ze dan pappa spreek roept ze ai en ze riep gisteren mil baby . Milton was stout geweest en aan het huilen toen ze dat riep wij kwamen niet meer bij van het lachen.
Het lijkt momenteel of ze al dreads heeft met de bos haar hihihi.
Ik hik er wel tegen aan om met milton weer naar het ziekenhuis te gaan wat voor bericht krijgen we dan weer .
groetjes lisette