DO

A

Anoniem

Guest
Hoe is het trouwens met Nathalia hoelang geleden heeft ze nou de bmr vaccinatie gehad.Heeft ze er last van gehad. Ik hoop het niet voor jullie. Ik weet nog goed dat ik met Milton altijd zoveel moeite had met die vaccinatie ik zat dan met tranen in mijn ogen ondertussen heb ik het niet meer.  
En voor de rest alles goed. Hier wel milton is helemaal zindelijk ook de nacht. Shanice is bezig met loslopen zo leuk en ze kletst veel ook aan de telefoon hihih.
Als ze dan pappa spreek roept ze ai en ze riep gisteren mil baby . Milton was stout geweest en aan het huilen toen ze dat riep wij kwamen niet meer bij van het lachen.
Het lijkt momenteel of ze al dreads heeft met de bos haar hihihi.
Ik hik er wel tegen aan om met milton weer naar het ziekenhuis te gaan wat voor bericht krijgen we dan weer .

groetjes lisette

quote: lis74 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-04-2009 08:34:25'));

Hoe is het trouwens met Nathalia hoelang geleden heeft ze nou de bmr vaccinatie gehad.Heeft ze er last van gehad. Ik hoop het niet voor jullie. Ik weet nog goed dat ik met Milton altijd zoveel moeite had met die vaccinatie ik zat dan met tranen in mijn ogen ondertussen heb ik het niet meer.  
En voor de rest alles goed. Hier wel milton is helemaal zindelijk ook de nacht. Shanice is bezig met loslopen zo leuk en ze kletst veel ook aan de telefoon hihih.
Als ze dan pappa spreek roept ze ai en ze riep gisteren mil baby . Milton was stout geweest en aan het huilen toen ze dat riep wij kwamen niet meer bij van het lachen.
Het lijkt momenteel of ze al dreads heeft met de bos haar hihihi.
Ik hik er wel tegen aan om met milton weer naar het ziekenhuis te gaan wat voor bericht krijgen we dan weer .

groetjes lisette

heyhey

met nathalia is alles gelukkig goed.
ze heeft op 7 april haar prikjes gehad. 8 dagen geleden dus.
tot nu toe heet zeer ng niet op gereageerd. (even afkloppen maar hihihi)
we moeten volgende week naar de huisarts omdat nathalia zo scheel kijkt.
hij zal ons doorsturen naar het oogziekenhuis.
(1 voordeel, wij hebben hier het beste oogziekenhus zitten van nederland hihi)

verder zijn we aan het wachten op erwin zijn bkr uitdraai,die we als het goed is, deze week binnen krijgen.
we hopen dan natuurljk op goed nieuws, zodat we een huisj kunnen kopen
en hier zo snel ogenlijk wegkunnen.
als w geen huis kunnen kopen, laat ik de ggd weer komen hier.
de muizen hebben mn kledingkast opgevreten, en ze lopen nu in nathalia haar kamertje.
in haar box, op haar commode.
lekker fris allemaal zeg.
ik boen me elke  dag het wezeloos, omdat ik het zo smerig vindt, dat die muizen overal zitten.
ggd is hier al 2 keer eweest, maar voden het niet nodig om urgentie aan te vrage, die zou ik toch niet krijgen volgens hun.
nou, je kan mij niet vertelle dat dit gezond is, voor een kind!!!!!

wat leuk zeg, dat shanice zei; mil baby hahahahaha
nathalia kletst net aan de telefoon, dan is ze opeens verlegen.
wel doet ze als ik oma zeg, haar hand op haar oor en da is ze net mv de directrise.
zet ze ja, ja, ja hahahaha

en wat goed dat milton al helemaal zindelijk is!
zag dat jeshanice ook al in de zomer zonder luier wit laten lopen.
nou, iknog niet hoor. komt volgend jaar wel hahahha

nahalia heeft nog steeds erg winig haar :(
ik kan net een staartje in doen bij haar, maar dan is ze net alfalfa, van de boefjes hahahha
nou, ik ga naar nathalia toe, die wilt niet slapen hahaha

liefs, do

p.s. sorry voor alle pelfouten.
mn toetsbord doet heel raar :S

Inderdaad afkloppen maar ja als ze een reactie krijgen is dat na 2 weken laat maar snel voorbijgaan.Shanice krijgt ze 4 mei eerst zou ze 20 april maar dat is afgezegd omdat ze weinig kindjes hadden en mijn kinderarts werkt 1 keer in de 2 weken op maandag vandaar. Vervelend van de oogjes.

Dat is ook wat van je woning muizen brr. Ik heb weleens kakkerlakken gehad nou ik werd gek. Maar dat is gelukkig langgeleden en ik heb toen speciale kakkerlakken vallen gehad van iemand die aan ongediertebestrijding werkte was via mijn werk.
Ik snap dat je daar weg wil maar dat de ggd niks doe vind ik ook belachelijk moet altijd eerst iets gebeuren voordat ze ingrijpen.
Het zou wel lekker wezen als jullie een mooi huisje kunnen kopen. Wij durven het nog niet aan misschien later als mijn vriend zijn opleidingen af heeft.
Ze hebben de woning gesaneerd 2 weken terug voor de rest hoor je weer niks van de gemeente k....te mensen zijn het als je moet betalen zitten ze er bovenop maar als ze moeten betalen ho maar.Ik heb toch bespreking gehad met de woningstichting en de klankbordgroep over onze woningen. Nou ze vonden dus ook wel dat het niet kan om in een vochtige woning te zitten en zeker met een kind dat een allergie heeft.
Maar we weten nog niks of het gesloopt word of gerenoveerd.Er zijn mensen die de woning willen kopen nou ik echt niet als hij in zo staat is waarin ik woon.

Leuk he die ontwikkelingen van de meiden ze snapt alles zo goed. Ze speelt ook met milton heel lief zijn ze voor elkaar maar soms is het huis  te klein  hoort erbij . Slaapt nathalia nog sochtends   shanice slaapt alleen maar smiddags.

groetjes lisette

goedemorgen :D

ja, de reactie van de bmr is 5   a 12 dage later, dus t kan nog komen.
maar denk het eigenlijk niet hoor.
de menc (die ze in hun arm krijgen) kan gelijk reacties geven.
ja, met die huizen schiet ook niks op he :(
we wachten het maar af.

morgen ben ik er niet, dus wilde je vandaag al heel veel sterkte wensen voor morgen.
doe rustig aan he!

liefs, do

Terug
Bovenaan