Nathalia wil dus ook niet gewoon op tijd naar bed savonds hoelang is dat bij jullie al. Hier ook hoor zeker al meer dan een week om gek van te worden die gaat tekeer in haar bedje. We wiegen haar nou in slaap en als ze vast slaapt dan leggen we haar in bed
Volgende week dinsdag komen ze eindelijk een andere vloer leggen .
Wat jammer dat jullie geen woning nou kunnen kopen en balen natuurlijk met die stomme muizen. Oja weet je wat shanice nou doe als ze een poepbroek heeft loopt ze naar de kast en pak haar billendoekjes n pamper en ze gaat op haar verschoningsmatje liggen hihihi leuk he.Ze klimt op de bank en er al af de trap oef eng vind ik dat was bijna een keer gevallen maar ik heb haar gevangen.
groetjes lisette
Volgende week dinsdag komen ze eindelijk een andere vloer leggen .
Wat jammer dat jullie geen woning nou kunnen kopen en balen natuurlijk met die stomme muizen. Oja weet je wat shanice nou doe als ze een poepbroek heeft loopt ze naar de kast en pak haar billendoekjes n pamper en ze gaat op haar verschoningsmatje liggen hihihi leuk he.Ze klimt op de bank en er al af de trap oef eng vind ik dat was bijna een keer gevallen maar ik heb haar gevangen.
groetjes lisette