Do

Nathalia wil dus ook niet gewoon op tijd naar bed savonds hoelang is dat bij jullie al. Hier ook hoor zeker al meer dan een week om gek van te worden die gaat tekeer in haar bedje. We wiegen haar nou in slaap en als ze vast slaapt dan leggen we haar in bed
Volgende week dinsdag komen ze eindelijk een andere vloer leggen .
Wat jammer dat jullie geen woning nou kunnen kopen en balen natuurlijk met die stomme muizen. Oja weet je wat shanice nou doe als ze een poepbroek heeft loopt ze naar de kast en pak haar billendoekjes n pamper en ze gaat op haar verschoningsmatje liggen hihihi leuk he.Ze klimt op de bank en er al af   de trap oef eng vind ik dat was bijna een keer gevallen maar ik heb haar gevangen.

groetjes lisette

nou ja zeg! had heel je topic niet gezien gisteren sorry!!!

wat schattig van die billendoekjes en pamper whahahaha
je ligt zeker wel in een deuk dan hihi
nathalia doet nu sinds een paar dagen als ze op de commode ligt,
zelf haar luier af en dan zegt ze baaaaaaaaah whahahaha
gisteren had ik een luier op de grond laten liggen,
komt ze met die luier aan zegt ze bah bah bah net zo lang totdat ik hem vast pakte.
lag echt helemaal dubbel van t lachen.

ook nathalia kan nu op de bank klimmen.
nu kan ik haar helemaal niet meer alleen laten, door bv even naar de euken te lopen.
ze snapt nog niet hoe ze van de bank af moet, dus laat ze zich maar voorover vallen :S

ik heb maandag een bezichtiging voor een huis!!!!
hopelijk krigen we hem, maar we gaan er niet van uit.
ik hou je op de hoogte, zodra ik meer weet.

als je dat laminaat gaat legge he (en  t vloerbedekking er uit gaat halen)
moet milton dan t huis uit??
of kan hij gewoon blijven,terwijl julle t leggen?
(vanwege de stof die vrij komt bedoel ik)

verder  alles goed bij jullie thuis?
hoe gaat t met je  vriend? (of is het nou je man???)
hoe was jullie lange weekend hebben jullie nog wat gedaan met dat lekkere weer?

nou, ik ga op schieten :D

liefs,do

HIHHIHIHIHI DO laat maar zeggen dat hij mijn vriend en man is . We zijn nog niet getrouwd of het nog gebeurt weet ik niet want ik zou graag zijn moeder erbij willen hebben en ja dat kost nogal wat allemaal we zijn nou 2 aug 10 jaar bij elkaar waarvan we er 5 jaar van samenwonen.

Die meiden kunnen er wat van zeg heel toevallig is Shanice er vanochtend vanaf gekukeld de bank dan. Dat ging echt heel hard maar ja het gaat goed met haar. Ze weet precies hoe eraf te gaan ook en ze wil zelf de trappen lopen pfff. Ze heeft gisteren trouwens weer voor het eerst normaal geslapen. We zeiden tegen milton dat hij tegen zijn zusje moest zeggen dat ze moet slapen en dat deed hij dus en zij ging dus ook slapen we hadden de deur wel op een kier gelaten dus moeders er is nog hoop hihihi.

Wij laten vinyl leggen was een actie gratis leggen we hebben nogal wat voor werk we moeten eerst hardboard zelf leggen ivm houten vloer en ik denk dat we milton en shanice naar mijn moeder of zus brengen want anders lopen ze toch maar in de weg ik ben heel benieuwd naar het resultaat.Gaan jullie een huurhuis bezichtigen waar ook gewoon in rotterdam zelf.? Ik hoop zo voor jullie dat je een fatsoenlijke woning krijgen zonder muizen.

groetjes lisette

hey hey

al 10 jaar samen! poeh he ik hoopo dat erwin en ik t gaan halen whahahaha
wij zijn pas 3 jaar bij elkaar.
en wonen nu 2 jaar samen. (ruim)
we gingen in maart 2007 samen wonen en in mei werd ik zwanger van nathalia whahaha
daarvoor al een bbz gehad, maar toen woonde we allebij nog thuis.
snap idd wel dat je je schoonmoeder erbij wilt hebben.
balen he, dat jullie haar zo weinig zien!
wij willen ook graag trouwen, maar hebben eerst andere prioriteiten.
(ander huis, auto en dan pas sparen voor een trouwerij)
dus eerder dat wij zullen trouwen zijn we ook wel 10 jaar verder whahaha.

whahahaha wat grappig dat shanice wel ging slapen omdat milton dat zei whahahaha
niet naar papa en mama luisteren, maar wel naar broer lief hihihi
hoe is het afgelopen nacht gegaan?

hier weer knudde.
ze sliep om half 7 en werd om half 8 al weer wakker! tot 10 uur zijn we bezig geweest met haar. op een gegeven moment was ik het zo zat, dat ik haar heb laten huilen in haar eigen bedje.
toen is ze weer in slaap gevallen tot half 12.
om het verhaal kort te maken.... ze belandde dus weer bij ons in bed.

eergisteren trouwens he...
ik haal nathalia uit haar bedje, ligt er gewoon een dode muis naast haar bed!!!
baaaaah goedemorgen do!!!!

de bezichtiging van maandag is een flatje, 3e etage, 4 kamers, in vlaardingen (ook rotterdam)
hoop zo erg dat we dat huisje krijgen.
denk het niet maar we zien het wel :D
echt serieus, mochten we dat huisje krijgen.
moet jij eens opletten hoe snel we in dat andere huis zitten whahahahhaa
geef me een maand en we zijn over!

gisteren weer goed nieuws te horen   gekregen. erwin heeft eindelijk een vast contract!
in deze tijd zijn we daar natuurlijk hartstikke blij mee.
eindelijk geen (minder) onzekerheid.

nathalia krijgt weer 2 tandjes erbij. vind ze niet zo leuk natuurlijk :(
en ik ook niet, want ze wilt me de hele tijd bijten whahahaha
ze heeft weer iets nieuws uitgevonden..... uitkleden!
ze lag gisteren in bedje, met haar broek en trui aan.
eerst het truitje uit, daarna het broekje whahaha lag ze dan in haar luier hihihi
heb wel weer hard gelachen :p

wel beter dan je vinyl gratis gelegd wordt!
scheelt je een hoop moeite zelf.
in wat voor woning woon jij? flat,appartement,1gezinswoning?
ook nog houten vloeren.. ze moeten het verbieden vind Ik :p

nou meid, ik ga maar eens stoppen want dit wordt een ellelang berichtje whahaha

liefs, do

hey lis,

we hebben het huisje helaas niet gekregen.
keek van de week nog even snel op de site, en ik stond op de 40e plaats.
twijfelen, zal ik wel of niet gaan. de kans was zoooo klein dat we het huisje zouden krijgen.
toch maar wel gegaan vanochtend.
eerst nathalia nar mn moeder gebracht, toen snel naar dat huisje.
ik was daar als 1e. later kwam er nog 1 iemand en een koppel.
toen kwam de vrouw van de woningbouwvereneging. en nog een bezichteger.
we waren dus maar met zn 4en!
de laatste persoon die binnen kwam was nummer 57. die werd gelij kweg gestuurd, aangezien hij als laagste stond.
toen waren we nog maar met zn 3en.
het koppel stond op de 3e plaats, die andere mevrouw op de 36e plaats en ik op de 40e.
nou, ik had dus ook zoiets van: ik kan maar beter weg gaan.
toch zei iets in me dat ik moest blijven.
zegt mv van nummer 36, ik ga er vandoor want dit heeft toch geen zin.
toen waren alleen dat koppel en ik er nog maar!
helaas hadden deze mensen urgentie, dus mn kansen werden steeds kleiner.
zegt die vrouw van de w.vereniging: willen jullie het huis, tegen dat koppel.
vrouw: nou doe maar dan!
duys ik zeg, nou doen maar dan???? ik zou er een moord voor doen!
zegt die vrouw echt gelijk: ja maar ik wil het huis wel hoor!!!!

na mijn idee nam dat koppel dus dat huis om mij te treiteren, en niet omdat ze het wilde.
ze hebben meerdere malen geroepen: oh dit is lelijk, oh er moet zo veel gebeuren en bla bla bla.
ik dacht echt van mensen gaat dan weg, dan krijg ik het huis. iemand die er heel gelukkig mee is!
ik heb net zo lang gewacht totdat hun het contract tekende. in de hoop dat ze er alsnog van af zouden zien. maar helaas.
nmaar goed, we gaan gewoon op naar de volgende bezichtiging.
niet geschoten is altijd mis, en zeker nu ik weet dat er bijna niemand op komt dagen op die bezichtigingen!

wilde je het toch even vertellen :D
sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden :p

liefs, do

Hey meid

Dat is balen zeg. Ik had denk ik er heel dik bovenop gelegd van zou je het wel doen er moet zoveel gebeuren en het is lelijk. Bij ons word het eerst aan iemand toegewezen die mag dan zelf gaan kijken als het niet meer bewoont is mag je de sleutel halen wijzen ze het af dan krijg nummer 2 het . Ik heb ook heel veel moeten reageren voor we onze woning kregen. Het was wel grappig ze gingen het systeem veranderen in mijn voordeel want ik was lang bezig. Ik heb er wel een afgewezen omdat het een bovenwoning was en dat ik graag een tuin wilde. We hadden toen op onze woning gereageerd ik dacht het zal wel niet. Ik was bij mijn vriend en toen belde mijn moeder dat we de woning kregen we zijn toen gaan kijken nou je weet niet wat je zag vet op de muren de tuin leek wel een jungle . We hebben het wel geaccepteerd toen heeft de woningstichting heel veel aan de woning gedaan en de tuin daar kwamen wel drie grote containers vuil uit het was een verschrikking maar nu wonen we al weer 5 jaar hier met veel plezier van mijn hele grote tuin er zijn wel gebreken aan de woning zoals vocht maar ze gaan er in de toekomst iets aan doen als het goed is.

YES de vloer is eindelijk gelegd met veel pijn en moeite. Ten eerste was mijn vriend heel ziek van de waterpokken en toen gisteren werden we gebeld door leen bakker dat we niet betaald hadden nou Do ik had daar niet moeten staan want ik was kwaad ik word een beetje als wanbetaler uitgemaakt stomme idioten. Nee oke als u betaald heeft is het goed. We moesten de hal zelf leggen dat deden ze niet en het trapje in Milton zijn kamer ook belachelijk gewoon maar het is gebeurt en het eindresultaat mag er wezen. Gelukkig hebben we dat ook weer gehad.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan