@Do

hey Do,

Ik vroeg me af hoe het met die vriendin van je is afgelopen die aan de prikpil was.
Is ze nou zwanger of toch niet? Zo niet wat was het dan wel?

En hoe voel jij je? Wanneer heb je nou de eerste echo? Willen jullie weten wat het word? Wist je het met Nathalia?

Liefs Trudi

heyhey

wat lief dat je aan ons denkt :D
amanda was/is schijnzwanger.
t is heel raar, want er komt nog steeds melk uit haar borsten, en haar buikje is nog steeds zo gevormd als die van mij.
maar dat schijnt normaal te zijn??
heb er totaal geen verstand van. heb t 1 en ander erover gelezen en al die klachten heeft zij.
de dokter heeft nog een test gedaan, maar die wees negatief uit.
heel raar allemaal.

hier gaat alles wel goed.
ben elke dag kotsmisselijk, de hele dag door.
donderdag en zaterdag flauw gevallen.
ga nu niet meer alleen naar buiten, maar alleen als er iemand bij is, zodat die dan nathalia in de gaten kan houden, mocht t weer fout gaan.
nathalia is echt een schatje.
elke keer als ik over heb gegeven, komt ze naar me toe, aait me over mn haartjes en geeft me een kus hahahaha echt schattig.
en ze speelt de hele dag ook heel lief alleen.
lijkt wel alsof ze denkt: mama heeft wel genoeg aan der hoofd, dus die stoor ik maar niet hahaha
ze weet dat ze een brusje krijgt. af en toe komt ze naar me toe, tilt mn shirt omhoog en komt dan even met de baby kroelen :D heel schattig.

ik heb over 8 dagen de echo.
had er eerst geen goed gevoel bij. d8 dat t weer fout zou zitten.
maar inmiddels heb ik er 90% vertrouwen in dat t goed zit.
bij mn bbz was ik helemaal niet zo erg misselijk en nu wel. ook zijn mn borsten al een cup maat gegroeid (jippieeeej!!!!!!) en mn buikje heeft al een vorm. dus ja, goed gevoel nu :D

we willen dolgraag weten wat t wordt.
bij nathalia wist ik het ook.
veel makkelijker kleertjes en spullen kopen vindt ik.
en ik ben gewoon veelste nieuwschierig om t niet te weten :p
ik denk dat t een jongetje wordt.
maar dat zien we allemaal wel :D
eerst maar eens 20 okt afwachten. eens ff kijken hoever ik dan ben.
tussen de 6 en 8 weken als t goed is :D

nou, heel verhaal alweer :p
hoe gaat t bij jullie??
en hoe gaat t met jasmijn?
zeker wel apetrots, nu ze loopt :D
jasmijn haar haartjes beginnen nu ook wel wat meer te groeien he :D:D:D
thalia haar haartjes ook eindelijk, maar t is nog niet veel hahahaha

nou, ik ga er weer eens vandoor :p is al weer een lang verhaal geworden hihihi

liefs, do

Jeetje wat sneu voor haar. Vaag hoor, schijnzwanger. Wens haar maar sterkte.

Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Maar van de andere kant ook wel weer een beetje fijn omdat het je wat meer zekerheid geeft. En jee dat flauw vallen..... eng hoor. Komt dat doordat je zoveel spuugt? Er zijn ook speciale tabletjes tegen misselijkheid. misschien moet je dat eens proberen.

Spannend hoor de echo. Zo bijzonder om weer zo'n ukkie in je buik te zien. Ik vond de eerste echo van deze baby misschien nog wel meer bijzonder als die van Jasmijn toendertijd. Nu weet je wat er uiteindelijk uit komt.

Hier gaat alles redelijk. Ben nu ruim 32 weken en waarschijnlijk word ik ingeleid met 37 weken vanwege mijn bekken. Opeens komt het dus wel heel dichtbij..... slik.....
Wij weten niet wat het word. Wisten we met Jasmijn ook niet. Ben wel erg benieuwd!!!

Jasmijn haar haartjes beginnen inderdaad te groeien..... mocht ook wel eens tijd worden. Ze kan een klein staartje (palmboompje ;o) op haar hoofd hebben, maar dat vind ik niet zo leuk staan. Ik kan niet wachten totdat ze 2 kleine staartjes aan de zijkant van haar hoofd in kan!!!
Ze loopt nog steeds niet heel veel. Eigenlijk kruipt ze de hele dag, maar als je vraagt of ze even wil gaan lopen dan doet ze dat en soms gaat ze ook zelf oefenen. Ver komt ze nog niet. Hooguit 10 stapjes en dan valt ze. Ach het komt vanzelf.

Heel veel sterkte met je misselijkheid en flauwvallen, hopelijk gaat het snel over.

Liefs Trudi

haaai

dat flauwvallen is bij mij "normaal"
heb altijd al een zwakte gehad van flauwte om de stomste dingentjes.
alles wat eng of nieuw is, val ik flauw.
ben ook heel erg bang geweest dat ik tijdens de bevalling van nathalia flauw zou vallen. (is niet gebeurd)
normaal weet ik het wel onder controlle te houden, doordat ik het voel aankomen. dan ga ik gewoon zitten (waar ik ook ben) en tegen mezelf zitten praten in mn hoofd. meestal kan ik de boem dan ontwijken, maar donderdag niet.
voelde het aankomen, maar voordat ik de tijd had om te gaan zitten, lag ik al op de grond.
zaterdag was weer zoals normaal zeg maar.
in mn zwangerschap is t erger dan zonder. ik denk dat dat met de hormonen te maken heeft?? volgende week ff vragen aan de gyn.

32 weken alweer. jeetje wat gaat dat snel zeg.
wat kanp zeg, dat jullie t niet willen weten :D
ik heb zelfs bij nathalia een geslachtsmeting gehad, omdat ze t niet konden zien bij de 20 weken echo en ik moest het gewoon weten :D

is t nou zo dat deze zwangerschap sneller gaat dan je 1e?
voel je je anders dan bij jasmijn?
bij je 1e kon je zo naar bed als je moe was, of ziek voelde. nu gaat dat niet zomaar.

ik ben ontzettend moe de hele dag.
elke dag als nathalia gaat slapen, ga ik ook maar even op bed liggen, anders trek ik de rest van de dag gewoon niet meer.

dat lopen komt vanzelf wel hoor.
ze heeft nog niet uitgevonden dat het veel makkelijker is om te lopen, maar dat komt echt wel snel hoor. want ze kan het wel :D

praat jasmijn al veel?
nathalia begint nu steeds meer te kletsen.
mij na te praten hihihihi
echt super om te horen.

morgen naar de oogarts met nathalia.
ff op controlle, voor haar luie oog.
ben benieuwd.

nou, doe rustig aan he :D

liefs, do

Hey meis, wil alleen nog eens tegen je zeggen, hoe blij ik voor je ben!!! Al die klachten zijn niet fijn, maar het hoort er nou eenmaal bij en herinnert je er de hele dag aan, dat je zwanger bent:)

Ik hou je in de gate.

xx

hey suus

dank je wel meid :D
erg lief van je.
ja, wij zijn natuurlijk ook heel erg blij.
maar van dat misselijk zijn continu word ik nu niet zo vrolijk hahahaha.
nou ja, t is niet anders he.
hopelijk is dit maar eventjes, en niet 9 maanden lang.
over 6 dagen de echo...
spannend hoor :D

jullie horen t van me

liefs, do

Terug
Bovenaan